West Midlands

We hebben een aantal aanbieders voor West Midlands voor je op een rij gezet:

stedentrip accommodaties West Midlands

We hebben een aantal aanbieders voor West Midlands voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in West Midlands

Goed hotel voor zakelijke reiziger

Erik Walst,
    5-3-2018

Prima hotel voor een overnachting of 2

Gereisd zakelijk in februari 2018

prima

karin,
    7-10-2017

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Iedere dag alles super schoon gemaakt en nieuwe toiletartikelen.ligging is prima.

Gereisd met vrienden in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Kleine kamer, mooi zwembad, goed ontbijt

Jo,
    18-7-2017

Misschien is het vanwege mijn kleine postuur maar ik beland vaak in een kleine kamer. Dat is op zich nog okay, maar een kleine kamer naast de lift betekent dat ik geen oog dichtdoe. Dat was deze twee nachten in Birmingham dus ook het geval, aangezien het hotel volgeboekt was en van kamer veranderen geen optie. Gelukkig maakten het zwembad en de sauna veel goed, evenals het ontbijtbuffet. Als je in het NEC moet zijn, zit je in het Hilton Metropole perfect, want je hoeft alleen maar even door een perkje te lopen, of zoals de receptionist overdreef: 'through the woods'. Okay, er kwam een eekhoorn voorbij maar het is toch echt gewoon een paadje door een perkje zodat je vanaf het hotel binnen tien minuten in je mantelpakje de beurshallen doorstruint. Als je geen zin hebt om 's avonds Birmingham in te gaan, en ook niet uitgebreid wilt dineren in het restaurant dan kun je aan een tafeltje in het bargedeelte een prima burger happen!

Gereisd zakelijk in september 2015

Prima geregeld

Erwin,
    31-12-2015

Prima hotel, echt engels. Ruime parkeer gelegenheid. Nette kamer met eenvoudig maar goed sanitair. Lekker bed.

Eetgelegenheid was ruimvoldoende en zeer goed betaalbaar.

Gereisd met vrienden in november 2014

Superhotel

c.medley,
    19-9-2014

Superhotel net buiten het centrum van Birmingham. Het ligt naast het Jewellery Quarter en vormt een geweldige uitvalsbasis voor je bezoek aan deze leuke stad. Behulpzaam en uiterst vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Dit hotel is een jaar oud en ziet er dan ook spik splinternieuw uit. De badkamers waren echt mooi en goed uitgerust.

Gereisd anders in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)