Verona

Vakantie in Verona

stedentrip accommodaties Verona

We hebben een aantal aanbieders voor Verona voor je op een rij gezet:

Reviews over Verona

• 9Mvr. Damen10-11-2018

Magisch gevoel en verbijsterend mooi!

Het is een onwijs mooie stad! Het is de moeite waard om alle trekpleisters te bezoeken. The balcony of Julia is een drukbezochte plek en vandaar raad ik aan om hier of vroeg of juist laat naar toe te gaan. In het centrum zijn de restaurants relatief duur, er zijn zeker restaurants die een "normale" prijs hanteren maar hier moet je echt naar zoeken. Als je in Verona bent moet je naar de opera, ik ben niet perse een operafan maar o wat was dit mooi. Ook is het zeker een aanrader om buiten de stad te wandelen, hier vind je parken en cultuurhistorie. Ga op pad en je komt gegarandeerd hele mooie plekken tegen die je gezien moet hebben.

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 10Moby1422-07-2017

indrukwekkend, fantastisch!!

dit moet je echt op je bucketlist zetten, opera in de arena van Verona, we hebben er Aida gezien van Verdi, mooie setting, akoestiek en schouwspel, prachtig!!

• 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2017

• 9claudia09-05-2017

Mooie stad, heerlijk genieten en tot rust komen

Wij zijn een keer met de auto naar de stad gegaan en met de bus. Daar het met de bus een stuk goedkoper is, kan ik uiteraard de bus aanbevelen. Maar parkeren is ook goed geregeld in Verona. Er is een goed beveiligde parkeergarage dus prima te doen. Heerlijk wandelen in de binnenstad. De hop on, hop off bus is geen overbodige luxe, en gewoon weg in een relax stand genieten van de stad en ook nog historie leren. Neem wel de tijd hiervoor want sommige plaatsen zijn zo druk dat je bijna ook niet meer de bus in kan als je uitgestapt bent. Vorig jaar met mijn moeder de opera Carmen gezien , dit jaar ga ik met mijn partner de opera Aïda bewonderen. Ik kan niets anders dan de stad aanbevelen. Prachtig en geniet van ieder moment.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10francescaamica20-04-2016

Vacanze a Verona

Verona è sempre una città magica, nel periodo di feste natalizie è molto colorata e il centro offre molte occasioni sia per rilassarsi che per visitare dei luoghi di cultura. Le stradine e i vicoletti sono a volte troppo turistici ma comunque affascinanti.

Gereisd met partner in januari 2016

• 8ursula_113-11-2015

Geweldige leuke, levendige en mooie stad

Wij zijn een avond naar de opera geweest, en logeerden in Hotel Europa, wat ons erg goed is bevallen, omdat het zo centraal ligt. In Verona is zoveel te doen en te zien, echt leuk voor een paar dagen.En de stad ligt ook erg centraal t.o.v. de streek richting Gardameer en de andere kant op richting Venetië.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 10f_chelseafc28-10-2015

Prachtig

Verona is echt een prachtige stad. De hele architectuur van de stad is geweldig mooi. Er zitten mooie winkels, er zijn fantastische restaurants en er zijn mooie bezienswaardigheden. Verona is een welvarende stad en straalt dat ook uit. De sfeer is ontspannen en je kunt er ook leuk uitgaan!

• 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 8givago01-10-2015

Mooie oude stad

Verona heeft veel bezienswaardigheden,mooie pleinen ,leuke steegjes en is een prima bestemming voor een stedentrip.Bezoek de arena,koop een kaartje voor de opera en geniet van de voorstelling en de sfeer van de avond.Het garda meer is dichtbij.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Trudy22-08-2015

Verona leeft ! Gelegen in de omarming van de Adige een heerlijke stad met een unieke toegevoegde waarde door het opera seizoen in de Arena van medio juni t/m eerste weekend van september. Mijn advies voor een eerste bezoek: neem de Hop on Hop off bus en draai de 2 tours die door Verona gaan achter elkaar; neem het kaartje erbij en je hebt gelijk een heel goed overzicht.

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 10michel16-08-2015

De historie spat er van af

Het groot aantal mooie gebouwen uit de Romeinse tijd die nog goed bewaard gebleven is, dat is verbluffend. De sfeer die er hangt is heerlijk en is een stad waar je eens na toe moet geweest zijn.

Is goed om als een dagtochtje te doen zeker als je aan het Gardameer zit, nadeel is dat de toeristenstroom dan enorm is.

We hebben ons goed vermaakt ondanks de drukte en de hitte (ca 10 uur al 36ºC+).

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

augustus 2015

• 10jacqueline22-06-2015

Prachtige stad

Mooie oude stad. Lekker overzichtelijk. Alles is op loopafstand.

• 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in mei 2015