St. Lucia / Hluhluwe Umfolozi N.P.

St. Lucia / Hluhluwe Umfolozi N.P.

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor St. Lucia / Hluhluwe Umfolozi N.P. voor je op een rij gezet:

stedentrip accommodaties St. Lucia / Hluhluwe Umfolozi N.P.

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

Reviews over St. Lucia / Hluhluwe Umfolozi N.P.

• 10Astrid17-01-2015

St. Lucia zo veel te zien

St. Lucia is een heerlijke badplaats, met mooie stranden gelegen aan de Indische Oceaan. Met de drukte ook tussen Kerst en Oud en Nieuw valt het wel mee. Er zijn heel veel restaurants en veel leuke winkels. Ga in ieder geval mee op een bootexcursie om nijlpaarden en krokodillen te spotten. Wij raden aan dit te doen met lokaal bureau in St. Lucia. Kleine boten, niet zo massaal en er wordt heel veel verteld onderweg. Ook kun je een fietstocht met hun maken met een lokale gids. Aan het eind van de dag kun je langs gaan bij de skiboat Club om wat te drinken of eten. Als je geluk heb dan zie je de nijlpaarden uit het water komen.

• 10Sfeer in stad
    • 9Uitgaanslevenn
    • 10Stranden

december 2014

• 10Melanie&Ferry17-11-2009

Hluhluwe Umfolozi GEWELDIG

Wij hebben een 3 daagse loopsafari (trail) gedaan in het Hluhluwe Umfolozi park. In een woord GEWELDIG!! Heel veel dieren gezien, neushoorns, olifanten, buffels, giraffen, mestkevers, etc, etc.

We hebben de base camp trail gedaan vanuit het Mdindini camp. Goed verzorgd, prima tenten en heerlijk gegeten. De rangers waren top!! Een ervaring om nooit meer te vergeten!!

• 10Cultuur

Gereisd met partner in oktober 2009

• 9Tamara22-10-2018

Gezellige kustplaats

St. Lucia is een gezellige kustplaats. Genoeg restaurantjes en souvernirswinkels. Hier kun je 's avonds ook nog goed over straat lopen. Het strand is dichtbij met veel zeevissers. Wij zaten in Monzi Safaris Tented Lodge. Echt geweldig! 14 tenten rondom een houten platform met daarin een zwembad verwerkt. Her en der loungeplekjes. En een gezamenlijke keuken in de open lucht. Koken etc. alles mag, maar opruimen en afwassen is verboden. En het personeel laat je dat ook echt niet doen! Hierdoor veel gezellig contact met andere vakantiegangers en het personeel. Een van de personeelsleden bleek met goed weer op een te huren een vissersboot te werken. Dat hebben we dus gedaan. Tonijn vangen midden tussen de walvissen in (Augustus walvisseizoen St. Lucia). Ook langs de kust naar Cape Vidal gereden. Mooie route met uitzichtpunten (verrekijker mee!). Als je geluk hebt, zie je de walvissen in de zee.

• 9Stranden

augustus 2018

• 9Feiko Jilderda28-05-2008

Een gezellige plaats met leuke restaurantjes. We hebben een schitterende boottocht gemaakt tussen krokodillen en nijlpaarden, waarbij we ook veel vogels hebben waargenomen. Verder hebben we heerlijk gewandeld, waarbij we eveneens veel vogels, nijlpaarden en krokodillen ontdekten. Heerlijk rustig, in de prachtige Zuid Afrikaanse natuur.

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in mei 2008

• 9Gerrit28-10-2015

Indrukwekkend mooi

We zijn in het Wetlandpark geweest, de stranden bezocht en met de boot het meer op geweest. Het park is heel anders dan de andere parken. Een duinlandschap met vele soorten bomen, water en veel wild. Zelfs een neushoorn gezien die we in Kruger gemist hadden. De stranden zijn fantastisch. Een boot tocht mag je niet missen vanwege de nijlpaarden, krokodillen en vogels. Het stadje is aardig maar heeft prima restaurants.

• 10Stranden

Gereisd met partner in oktober 2015

• 8Mech van de Wiel29-10-2013

Leuk

Mooie omgeving, goede service

• 8Omgeving

oktober 2013

• 10Marcel26-10-2007

Hluwhluwe, ligt ideaal tussen aan de ene kant het Hluhluwe/Umfolozi park. Die ik wat uitzichten betreft mooier vond dan Krugerpark. Heel veel beesten gespot, zelfs in de regen. Verder de St. Lucia lakes een Zuludorp, Cheetaopvangcentrum er valt in dit gebied genoeg te beleven.

• 4Uitgaanslevenn

Gereisd in oktober 2007

• 9familie op vakantie15-06-2012

prachtig natuur reservaat

prachtig park met veel wild, unieke uitzichten, ruime offroad wegen die met camper goed berijdbaar zijn

• 6Cultuur

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Renaers claire07-04-2012

Rustig stadje

Het is een klein stadje met enkele restaurants waar je lekker kan eten. Je kan er een nijlpaard tegen komen op straat, niks aan de hand gewoon verder gaan aan de andere kant van de straat.

• 8Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 7Stranden

Gereisd met partner in maart 2012

• 9fam martini01-11-2012

Zeker zien

Als je een reis door Zuid Afrika maakt is St Lucia een absolute aanrader. Het biedt vele mogelijkheden, zoals de NP Hluhluwe en St Lucia Wetlands met de big five. Ook zijn de stranden heerlijk en voorzien van de benodigde faciliteiten zoals toiletten en omkleedhokjes. Een echte aanrader is een bezoek aan een Zuludorp in de directe omgeving, waar ook de leukste souveniers te kopen zijn. Wij verbleven hier 3 nachten en hadden graag nog een aantal dagen hier doorgebracht.

• 9Sfeer in stad
    • 9Stranden