Sorteren

1.436

stedentrip accommodaties Spanje

Reviews over accommodaties in Spanje

zeer goed hotel ga er zeker nog een keer terug

Ben Van Drimmelen
    14-10-2018

ik vondt alles goed ,behalve de ligging er is buiten het hotel niet veel te doen.Mooie kamers met goede bedden.Vriendelijk personeel en goed eten.En een heel mooi zwembad.En in de avond was het ook heel gezellig,je wordt vermaakt met verschillende shows en live muziek.Ga er zeker nog een keer terug

Goed hotel voor de prijs

anoniem
    14-10-2018

wij waren de twaalfde keer in hotel Reymar zouden we ontevreden zijn dan gingen wij daar niet meer heen,klopt dat het eten soms niet warm is maar wij wachten dan tot de kok bijvult dan is het warm en verder prima, de kamers zijn schoon worden doorgaans opgeknapt dit werd ook wel eens tijd ! aan de receptie tref je vaak Mustafa aan wat je in meerdere talen kan beantwoorden dus ook nederlands en het personeel is vriendelijk, over het algemeen tevreden natuurlijk kan je geen top hotel verwachten voor de prijs wat je er betaald!!!

Heerlijk

Evelien
    13-10-2018

Heerlijke plek, genoeg te beleven in de buurt maar ook een rustige uitvalsbasis om even lekker op adem te komen. Appartement is van alle gemakken voorzien, het ontbreekt je werkelijk aan niets!

Ruim & schoon!

Will & Ren
    10-10-2018

Wat een heerlijke camping! Groen, keurig verzorgd en brandschoon. We waren hier eind sept / begin okt. Veel andere campings in deze regio gezien maar deze steekt er met kop en schouders bovenuit. Voor ons allereerst door het schone en sfeervolle sanitair. Niet de standaard kunstof wandjes maar Spaanse tegeltjes met houten deurtjes. Zo ook het sfeervolle zwembad. Geen hysterisch kinderfestijn maar 3 bescheiden baden omringd door groen. Dan de heerlijke, grote plekken waar je met gemak je hele hebben en houden kwijt kan en je het gesprek van de buren niet hoeft te volgen.

Het personeel is er uiterst vriendelijk en behulpzaam. Wij misten een verlengsnoer en konden die gemakkelijk lenen bij de receptie. Tot slot een fijn campingwinkeltje met ruime keuze aan verse broden en andere lekkernij.

Enige minpuntje vonden wij het sfeerloze strand waar de camping aan grenst. Maar gelukkig ben je in no-time bij gezellige baaitjes (net boven Roses)!

Een goede week met het gezin

Norah
    9-10-2018

Het hotel beschikt over comfortabele en lichte kamers die zeer aangenaam zijn. Er is een goed terras en de basis dingen om te leven. In het restaurant is er veel ruimte en de bediening is beleefd, maar het eten kan veel verbeteren in kwaliteit en variatie, het vlees is erg laag. Het zwembad is erg leuk en het animatieteam speelt altijd games en wedstrijden, ze zijn erg goed jongens en meisjes, altijd glimlachend. Ook het tropycal-feest is brutaal en erg grappig, heel erg bedankt aan alle animators met genegenheid. Het strand is dichtbij en het centrum van de stad ook. Het is een zeer aan te bevelen plaats als je met het hele gezin reist.

Het management, Comercial, 16-10-2018

Beste Norah,

Wij danken u voor uw goede review over HL Club Playa Blanca.

Wij zijn erg blij te lezen dat u en uw familie zo hebben genoten van de kamers, ons personeel het zwembad en met name van ons animatie team.

Aangaande het eten we streven er voordurend naar om door middel van opmerkingen en observaties van onze gasten te kunnen verbeteren.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij HL Club Playa Blanca.

Met vriendelijke groet,

Het management