Vakantie in Siofok

stedentrip accommodaties Siofok

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

We hebben een aantal aanbieders voor Siofok voor je op een rij gezet:

Reviews over Siofok

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2017

• 7Fam.Bogaard13-02-2018

genoten.

Siofok is een levendig, touristisch stadje met veel terrasjes en een leuke permanente markt. Je kan er geweldig lekker ijs eten. Het stadje is een goede uitvalsbasis om de omgeving van het Balatonmeer te verkennen. Er vertrekken (boot)lijndiensten naar diverse bestemmingen aan het meer. Ook Budapest ligt op niet al te grote afstand. Voor 65+ is het openbaar streekvervoer gratis, erg prettig als het hotel een aantal kilometers van de stad ligt.

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad
    • 6Stranden
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2017

• 7Greven30-08-2017

Hebben ons goed vermaakt

Het aantal winkels viel ons tegen... ook misten we een markt. Prachtig verlichte watertoren in de avond. Het eten van Roxy's viel ons wat tegen, erg dunne pizza's en weinig gyrosvlees. Wel veel clubs voor de jeugd.

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 7Stranden
    • 7Zorg voor natuur

augustus 2017

• 4Tjerk29-07-2017

Rechtstreekse omkeer

Wat een ordinairre bedoeling, we kwamen aan in een soort post apocalypse omgeving waarin fatsoenlijke architectuur nog onderhoud leek te bestaan.

En dan het Hongaarse volk, stelletje uitgeslapen frikandellen! We voelden ons niet veilig.

• 3Uitgaanslevenn
    • 2Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 7Marc11-09-2016

Renesse op z'n Hongaars

We zijn er een avond in het week-end geweest. Dan aan de kade boulevard. Hier loop je tussen de jeugd in een startende live uitvoering van "zon zee zuipen". Met onze kids erbij bleven we niet tot de nachtelijke uurtjes, maar wat we in de vooravond hebben gezien voorspelde niet veel goeds. De rest van het plaatsje is best gezellig. Toevallig waren we er tijdens het jaarlijkse volksfeest (met vuurwerk), en was er nog vanalles te beleven.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 8Stranden

augustus 2016

• 6Theo Romijn23-05-2016

redelijk goed

seisoen was nog niet op gang dus was het er erg rustig en nog weinig winkels open verder wel een aardig stadje.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Sfeer in stad
    • 6Stranden
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Koen21-08-2015

Fantastische tijd gehad

Geweldige tijd gehad in Siofok. Mooi en schoon strand waar je goedkoop een bootje kunt huren. Verder kun je er goed feesten en is alles een stuk goedkoper dan in Nederland.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 2Manfred11-08-2015

Nie wieder Siofok

Abgezockt bis auf die Knochen (als Deutscher): Restaurant, Cafe´, Markt und Wechselstube.

• 4Uitgaanslevenn
    • 1Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Jeroen29-06-2015

Fantastische plek.

Plek ideaal voor jongeren en dertigers. Strand is vlakbij, balatonmeer is ideaal. En heerlijke beachclubs waar je een halve liter bier hebt voor nog geen twee euro.

Het uitgaansleven bruist. Vele nationaliteiten feesten hier de in zomer, duitse,nederlands en engelse clubs. Discotheek the palace is echt een aanrader. 10 euro entree en onbeperkt gratis bier drinken!

Daarnaast heb je leuke kraampjes en winkeltjes waar je kan shoppen. Het eten en drinken in siofok kost helemaal niets, zeker niet net buiten het centrum, kijk eens bij het restuarantje naast de plaatselijke profclub/stadion. Een oud vrouwtje, zeer schoon en eten voor echt geen geld.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad
    • 9Stranden
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 8Nyilas Margit18-08-2014

Disco-város?

A helyi lakosoktól és a kemping dolgozóitól úgy hallottam, hogy ide főleg a fiatalok jönnek szórakozni. Magam is tapasztaltam, hogy a kempingekben nagy számban vannak jelen 16-20 év körüli fiatalok. A belváros és a park igényes kialakítása lehetővé tenné az családosok és az idősebb generáció pihenését is, azonban az igényes kialakítású, csendes környéken lévő szálláshelyek árfekvése már nehezen megfizethető.

• 8Sfeer in stad
    • 7Stranden