We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

2.651

stedentrip accommodaties Rome

We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Reviews over Rome

Het was een heerlijk, rustig en zeer schoon hotel.

Gerda van Trigt,
    28-11-2018

Je hoeft echt geen huurauto te regelen, want reizen door Rome is echt ideaal! En zo makkelijk....het hotel bevindt zich op 7 min. lopen vanaf de metro.

Gereisd met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Super!

Hermi,
    13-11-2018

Super voor onze citytrip. Prima kamer, heerlijk ontbijt, rustige ligging in een buurt waar je rustig s'avonds laat nog over straat kan en op 10 min. loopafstand van de metro. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Mooie uitvalsbasis om Rome te bezoeken

Anita,
    26-7-2018

Schaduwrijke camping met niet al te grote plaatsen. Sanitair wat gedateerd. Veel wc's en douches. We hebben geen gebruik gemaakt van de shuttlebus, hebben de auto zelf in Punta Rome neergezet. Vriendelijk personeel dat goed engels spreekt. Fijn zwembad

Gereisd met partner in juni 2018

fantastische appartement met goed service en dicht

robsom,
    22-9-2017

het Crosti appartement was goed bereikbaar met een mooie ligging vlakbij de metro waar je naar alle bezienswaardigheden van Rome komen Het appartement had alle luxe zoals airco ,wasmachine , vaatwasser, kluis, tv waterkoker , tv enz en het water werd dagelijks aangevuld. kortom goed voormekaar en voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in september 2017

Super!

Yara,
    29-8-2017

Heerlijke dagen gehad op deze camping. Het is een mooie, schone camping met een zwembad er bij. Bij de receptie spreken ze goed Engels en helpen ze je graag. Wc + douches zijn schoon en netjes. De camping licht dicht bij het centrum van Rome, als je met het (gratis) shuttlebusje mee gaat naar het station ben je binnen +/- 20min in hartje Rome.

Gereisd met partner in Tue Aug 29 2017 12:36:48 GMT+0000 (UTC)