We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Reviews over Rome

Voor herhaling vatbaar.

Peter,
    24-3-2019

Heerlijke stad om rond te dolen, zaten in een hotel op een fijne locatie en hebben veel lopend kunnen doen. Wij vonden de wijk trastevere echt de moeite waard om een dag rond te lopen. Prachtige straatjes en leuke eettentjes en een stuk rustiger dan de grote trekpleisters. Niet dat je die zou overslaan, je bent er toch en dan ga je ook naar de Trevifontein het Colosseum en Vaticaanstad. Maar ook de minder bekende wijken vonden wij heel leuk. Het hotel was precies wat je kunt verwachten voor twee sterren, ouwe meuk, maar alles was schoon en het personeel was aardig. Wat wij vooral fijn vonden was de ligging, lekker naast het station en bijna alles lopend te bereiken. En niet alleen omhoog kijken want dan breek je je nek, de stoepen zijn in de hele stad echt slecht. Top weekje weg en alles goed en snel geregeld bij touroperator!

Gereisd met partner in maart 2019

Zeer goed hotel prijs/kwaliteit

Danny,
    10-2-2019

Mooi hotel in prachtig gebouw. Niet ver van coloseum....Spijtig dat er geen restaurant is in het hotel maar er zijn wel enkele restaurantjes in de dichte nabijheid. Typisch Italiaans ontbijt, à volonté. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Heel proper ! Buurt iets minder.

Gereisd met partner in januari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Hotel Cecil zeker een aanrader!!

FvR,
    6-2-2019

Prima hotel, erg schoon, rustig, midden in centrum, metro dichtbij. Erg vriendelijk personeel. Aanrader!! Ga niet eten bij ristorante Leon D’ Oro, dit is om de hoek bij Cecil. Hier wordt je echt opgelicht, 7 euro voor een glaasje prosecco, 15 euro voor half flesje wijn.

Gereisd met partner in februari 2019

Het was geweldig en met mooi weer en heerlijk eten

Marianne Geurts,
    23-1-2019

Het is een schitterende stad en ik zou echt een bustour of fietstour nemen, dan weet je goed van het ontstaan van de gebouwen. Goed je tas en telefoon bij je houden, ze stelen heel veel!

Gereisd met vrienden in november 2018

Goed hotel voor een goede prijs!

Nour,
    24-11-2018

En mooie kamer met goed ontbijt. Wij sliepen zelf niet in het trevi hotel maar in een dependance om de hoek. In deze kamer hadden wij een mooi uitzicht en was alles goed schoon. Onze koffer werden netjes in de hotel kamer afgeleverd en elke dag schoomgemaakt. Het personeel wat uitermate vriendelijk en behulpzaam. Goed hotel voor een goede prijs!

Gereisd met partner in november 2018