• Type accommodatie

• Waardering

Sorteren

stedentrip accommodaties Rome

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

Reviews over Rome

een aaneenschakeling van mooie indrukken

benno wittebrood
    25-6-2018
    Rome is zoals bekend een prachtige oude stad, wij zijn 4 dagen geweest en hebben alle hot spots kunnen zien. koop wel een roma card of omnia card (vaticaan) zodat je behalve gratis naar binnen kan ook zo door kan lopen, het scheelt je een dag wachten op een lang weekend! gebruik ook de metro en de tram veel, je loopt nl zo een halve marathon op een dag, dit is ook gratis met de roma card. Heerlijk gegeten op terras in de straatjes vlak bij terminni langs tramroute 5 en 14. Het oude rome is in een dag te doen (Colosseum, forum, palatijn), het Vaticaan ook. De culpa van de sint pieter is heel veel treden omhoog (550) maar het uitzicht is fantastisch, doen. Wij waren in juni en het was al best heet maar er staan overal fonteintjes met drinkwater (tip van de gids) dus je kan je fles steeds bijvullen. Bereid je voor op heel veel indrukken en een overdaad aan goud en god in de kerken, thuis besef je pas hoe mooi het was.

prachtig , vermoeiend, leerrijk

Paola Aerts
    22-6-2018
    hou aub alles goed bij wij waren 5 minuten ter plaatse en gsm gestolen zonder te oelen het loopt er rond van zakkenrollers, romameisjes die met een meelijwekkend gezicht afkomen maar terwijl je willen bestelen , zelfs de winkeliers verwittigen je , politie doet er niets aan , ook veel daklozen die ken schooien, verder is het een prachtstad waar je van de ene verwoondering in de andere valt , maar tegelijk ook zooooooo moe van word wij waren er 5 dagen en zelfs dat vonden we nog te kort , en o jaa goeie stapschoenen is zeker geen optie, eten en drinken valt best mee als je een beetje moeite doet te zien waar je gaat , het verkeer is een attractie op zich 1 chaos en toch zonder ongelukken hoe ze t, doen weet ik niet

Super

Daan
    11-6-2018
    Super mooie stad met heel veel te doen.

Een super vakantie

Monique
    10-6-2018
    De verbinding bus metro is super. Alleen de bus is een drama kwa tijd. We hebben op bus 709. 3 kwartier heen en ook voor de terug weg 3 kwartier moeten wachten. Niet normaal als je weet dat je toeristen belasting moet betalen naar de graad sterren van de accommodatie . Wij hadden 4 sterren dus € 6 per persoon per dag en ze geven aan dat dit is om verbeteringen voor toeristen te verzorgen. Mogen ze eerst de bus frequenter laten rijden.

Geweldige ontspannen en culinaire city trip

Jeroen
    18-5-2018
    De stad Rome biedt een geweldige mix tussen cultuur, historie, sfeer en ontspanning. Dit alles natuurlijk gecombineerd met het overheerlijke Zuid Europese klimaat wat bijna het gehele jaar aangenaam tot perfect is. Het betoverend mooie oude centrum gecombineerd met de gezellige, lokale wijkjes maken deze stad tot één van de mooiste steden van Europa. Laat je verrassen door de Romeinen in de sfeervolle wijken zoals Trastevere of Monti of breng een bezoek aan het groene Forum Romanum of aan het eeuwenoude Vaticaan . Na het bezoeken van de ontelbare hoogtepunten is er elke dag voldoende mogelijkheid tot ontspanning in de Romeinse cultuur. Het langdurig tafelen staat hoog op het lijstje bij veel Italianen en dat merk je aan alles. Laat je hier vooral in meetrekken en geniet bijvoorbeeld van een stevige Italiaanse rode wijn gecombineerd met een echte Italiaanse pizza.
Rome scoort een 8,7 uit 10, op basis van 1920 reviews