We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

2.650

stedentrip accommodaties Rome

We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Reviews over Rome

Mogelijk voor een derde keer!!

Marieke Zeuren,
    19-3-2019

Voor de tweede keer in dit hotel. In november 2018 ook hier geweest. Deze keer hadden we een erg kleine kamer. Verder was alles goed verzorgd. Het ontbijt super goed verzorgd en het ontbreekt aan niets. Alleen het Nederlands gekookte eitje

Gereisd met vrienden in maart 2019

Rob van Klinken,
    8-3-2019

Vriendelijke mensen, receptioniste was super vriendelijk en behulpzaam. Het eten was goed. Kamers waren schoon, et cetera. Rome zelf was ook fantastisch. 8 maart is 1 maart

Gereisd met vrienden in maart 2019

Fantastische dagen gehad, de moeite waard.

Sherouk,
    6-3-2019

Mijn man en ik vebleven in hotel Morgana, ligt 2 min lopen van centraal station, personeel zijn erg vriendelijk, ontbijt is heerlijk en genoeg variatie.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heerlijk hotel goeie ligging en heel aardig person

Conny,
    1-3-2019

Fijn hotel Goed centraal gelegen

En leuk personeel

Geweldig

Kevin,
    12-2-2019

Fantastisch hotel! Vriendelijk personeel en onwijs schone kamer. Ontbijt was prima niet heel uitgebreid maar goed te doen! De kamer daarin tegen was echt geweldig elke dag netjes schone handdoeken en andere spulletjes! mooi,schoon,netjes PRIMA! De balie is 24/7 beschikbaar. Metrohalte op 2min lopen vanaf het hotel en alles vanaf die metro te bereiken in Rome. Echt een aanrader!