Nottingham

We hebben een aantal aanbieders voor Nottingham voor je op een rij gezet:

stedentrip accommodaties Nottingham

We hebben een aantal aanbieders voor Nottingham voor je op een rij gezet:

Reviews over Nottingham

Centraal gelegen hotel, gedateerd maar schoon.

Henriet,
    5-5-2015

Het is een gedateerd hotel, schoon en vriendelijk personeel. Ontbijt is zowel continentaal als Engels. Het enige wat ik miste is kaas. De kamers zijn niet heel groot, maar voldoen zeker voor een stedentrip. Het ligt dicht bij het centrum, en naar het treinstation loop je in 10 min. heen. Bussen stoppen dichtbij het hotel.

Gereisd anders in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

kale open vlakte

Eric - Lars,
    16-1-2013

De camping is erg groot en er staan heel weinig bomen. Een camping om te overnachten maar voor sfeer moet je hier niet wezen.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima

klienur,
    28-10-2010

1 nacht doorgebracht. Prima ruime kamer, nette en schone badkamer. Hotel zelf een beetje kil en zakelijk. Zeer uitgebreid ontbijt van prima kwaliteit. Ligt centraal ten opzichte van het centrum.

Gereisd zakelijk in Thu Apr 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Midden in het centrum

E. van der Hout,
    22-7-2010

Vlak bij alle shopping gelegenheden en the Old Market Square. Een bruisende studentenstad met veel festivals en bezienswaardigheden. Hotel is modern, kamers zijn prima, airco voorhanden. Ontbijt ruim qua keuze overige maaltijden niet in het hotel genuttigd.

Gereisd zakelijk in Wed Jul 07 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Groot stadshotel

Berry,
    14-6-2009

Hoogbouw hotel vlakbij Nottingham Castle en Market Square. Kleine maar nette kamers, sommige met fraai uitzicht. Bar en restaurant echt Engels. Er zijn op dit moment zeer voordelige aanbiedingen beschikbaar.

Gereisd alleenreizend in Sun Jun 14 2009 17:45:14 GMT+0000 (UTC)