1.018

stedentrip accommodaties Nederland

Reviews over accommodaties in Nederland

Gezellig, sfeervolle kerstsfeer !

Johnson,
    8-12-2018

Net terug van een driedaags verblijf in Vaeshartelt (2e keer dit jaar). Wederom een prima verblijf gehad. Vriendelijke ontvangst en zéér goede service bij het inchecken. Sfeervol versierd in kerstsfeer zowel binnen als buiten. Genoten van een heerlijke diner en heel goed en compleet ontbijtbuffet. Personeel is zeer attent. Graag tot volgend jaar.

Speciaal bedankje voor de dame aan de receptie !

Fijn hotel!!

Mark,
    3-12-2018

Weekend geweest in het nieuwe hotel. Mooie ruime kamers, vriendelijke mensen. Aanrader

Fantastisch!

L. van Eldik,
    3-12-2018

We hebben genoten! We vonden het bijzonder om hier te mogen slapen. We hadden een geweldige kamer, diner en ontbijt was top en de medewerkers leggen je in de watten. We vonden ook het uitzicht vanaf de boot op de skyline van Rotterdam prachtig! Zeker in het donker. We waren nu met z'n tweeën, maar ik denk dat dit met kinderen ook een belevenis is. Aanrader!

Het was fantastisch, zeer leuke belevenis

Maria Gomez,
    3-12-2018

Een ultieme belevenis, vol met historie, impressie en vriendelijk personeel. De kamer was mooi aangekleed en schone douche en toilet! Ideale ligging voor als je Rotterdam centrum in wilt met auto of openbare vervoer (water taxi) of regulier vervoer.

Geweldig

Michel Coen,
    2-12-2018

We hebben echt genoten van ons verblijf op de ss Rotterdam.

De rondleiding is zeker de moeite waard om mee te starten.

Ruime kamers, lekkere keuken, ontbijt, lunch en dinner.

Heel vriendelijk personeel.

High tea is ook een aanrader.

Perfecte ligging, parkeren voor de deur. Makkelijk om met de watertaxi te vertrekken naar het mooie Rotterdam in de stad.