• Type accommodatie

accommodaties in Nederland

Reviews over accommodaties in Nederland

mooi hotel, mooie omgeving

Einar, 19-2-2018

mooi hotel, mooie omgeving, lekker eten, maar niet zo veel

wandelroute in de omgeving van hotel erg slecht aangegeven

We hadden een Bon cadeau gekregen met overnachting en diner, maar toen bleek je alleen een verrassingsmenu te kunnen krijgen en niet a-la-carte te kunnen kiezen, dat viel tegen

Niet naar verwachting

Marian , 18-2-2018
    Dit hotel had hoge verwachtingen van ons, helaas zijn ze niet uitgekomen. Bij aankomst was het zoeken naar een invalidenplek die toch nog ver van de ingang af lag. Bij de receptie werden we vriendelijk ontvangen en we kregen een mooie kamer op de 14e etage. De kamer had een koelkastje en een kluisje. De badkamer een bad met whirlpool en aparte douche. Het bed was vrij hoog met 2 kussens voor elk persoon, nadeel van dit bed was dat als de ander zich omdraaide of bewoog jezelf ook lag te bewegen ook nadat ik het bed wat van elkaar had gezet omdat er 1 topmatras op lag dus vrij slecht geslapen. Ook was het vrij koud doordat de aircontrol niet uit te zetten was en er een soort toch door de kamer vloog, we hadden 's morgens allebei keelpijn. Ook werd er door de housekeeping op de deur geklopt in de morgen terwijl ik een niet storen bordje op de deur had gehangen doordat ik de deur op slot had gedaan konden ze niet binnen. Het eten in het restaurant van de avond ervoor was ook niet helemaal naar verwachting, de tournedos die medium gebakken moest zijn was wel heel erg rood , waardoor ik het idee had dat ik soms rauw vlees aan het eten was, ook nadat ik hem nog een keer in de pan had laten leggen. Jammer hierdoor heb ik het nagerecht achterwege gelaten. Ik ben bij betere van der Valk hotels geweest die ook nog stukken goedkoper waren.

Zalig logeren in fantastische omgeving.

Familie Joostens-Luypaert, 18-2-2018

We logeerden met onze familie waaronder 2 kinderen onder de 12 jaar in een 12 persoons villa met inpandig zwembad. En het was zalig genieten. Zowel het huis als de omgeving zijn schitterend. We hadden mooi weer en dus was de afwisseling van zwemmen en wandelen een echte vitaminenkuur. Het zorgde er ook voor dat iedereen ‘s avonds in zijn comfortabele slaapkamer moe maar zeer tevreden de slaap kon vatten. Om dan ‘s morgens na een verkwikkende douche of bad in zijn eigen privé badkamer samen te komen in de gezellige leefkeuken om te ontbijten. De dagen waren te kort en vlogen voorbij en dat deed ons besluiten om nog een keer terug te komen.

De parkbeheerder was vlot bereikbaar en aan onze (minieme) bemerkingen werd meteen gehoor gegeven.

We zijn alleen benieuwd of de toekomstige uitbreiding van het park geen afbreuk gaan doen aan hoe gezellig en rustig het nu nog is.

Fietsen en bevers

Ad, 18-2-2018
    Een nette camping met een speciaal veld voor campers. Het was er erg netjes en eind augustus toch al wel erg rustig. Goed sanitair en de Limburgse gemoedelijkheid maakten het tot een prettig verblijf. Bij de receptie liggen fiets- en wandelroutes klaar maar kunnen ook geprint worden als daar behoefte aan is. We maakten een fietstocht vanaf de camping die ook in de KGC-gids vermeld stond. We gingen via Grathem, bij Wessem over de brug en via Stevensweert met de pont naar België om uiteindelijk na een bezoek aan Thorn weer terug te keren op de camping. Bij de Boschmolenplas waar de route langs loopt zagen we de sporen van talrijke bevers die daar verblijven. 's-Avonds, toen we nog even naar die plas fietsten, waren ze ook zichtbaar maar net niet goed genoeg voor een foto helaas.

ons eerste lustrum hier

Cleo Janssen, 13-2-2018
    Wij hebben nog nergens anders zo’n mooi, gezellig, schoon, goed, ruim, groots appartement gezien met dit geweldige ontvangst door de gastvrouw Adje, ook zij is echt one of a kind. Liefs Marion & Cleo Janssen en weer tot de volgende keeeeeeer 😇🙏
Nederland scoort een 7,9 uit 10, op basis van 86701 reviews