Sorteren

stedentrip accommodaties Mexico

Reviews over accommodaties in Mexico

fantastisch. We gaan in november weer.

andrea
    30-9-2018

Heel fijn hotel. Geweldige mensen die daar werken. En prima service. Het ligt in een prachtige tuin aan het strand. Er is van alles te doen. Eten vonden wij prima. Heel veel keus. Leuke bezienswaardigheden in de buurt.

Dicht bij het centrum. Met de boot ben je zo op Cozumel. Dagje Cozumel is ook zeker aan te bevelen.

Bijzonder fantastisch resort midden in de jungle!

Ferry
    29-9-2018

Onze vlucht was helaas enorm vertraagd, maar het hotel heeft letterlijk een hoop goed gemaakt! De Select Club (adult only) kamers zijn schoon en ruim (2 twijfelaars!!) en je wordt verwelkomd met een fles champagne èn een fles rode wijn😍 Het resort alleen al is prachtig: je bent omringd door prachtige natuur mèt cenotes, loslopende diertjes, ontzettend vriendelijk personeel en geweldige gastvrije buffet- en a la carte restaurants waar het eten overheerlijk is. Op het resort worden veel shows en aciviteiten georganiseerd, ook in teken van de natuur en de geschiedenis van de Maya’s. Heel bijzonder! Eerste avond lekgestoken door de muggen maar als je je insmeert met de muggencreme die overal hangt, blijven ze bij je uit de buurt. Met de taxi ben je in 10 min in het centrum van Playa del Carmen. Wij zijn nog nooit terug naar hetzelfde hotel teruggegaan maar hiervoor maken we graag een uitzondering!!

Ontoegankelijk strand en zee door zeewier

Dhr Kooij
    19-8-2018

Prachtig resort met veel luidruchtige Canadezen en Amerikanen. Let erop dat als je voor deze bestemming kiest dat er geen zeewier-probleem is. Door de bergen zeewier die hier elk jaar aanspoelen is de zee en strand weken volledig ontoegankelijk langs de hele Mexicaanse oostkust. Doordat het strand stinkt door het rottende zeewier is het bij de zwembaden erg druk. Het resort ligt afgelegen en de excursies vanuit het hotel zijn erg duur. Beter is een auto te huen en zelf rechtstreeks op locatie tochten te boeken. Dit scheelt je honderden dollars.