Sorteren

Reviews over accommodaties in Marokko

Prima Accomodatie!

Jaap Wijnsma
    15-11-2018

Geweldig hotel met zeer vriendelijk personeel.

Ook als rolstoelgebruiker een prima kamer enige nadeel was een drempel van schuimrubber in de douche waardoor de complete kamer volliep tijdens het douchen.

Eten was volop aanwezig en is prima qua smaak en warmte.

Entertainment was goed geregeld en ook het animatie team was zeer actief.

Overal op het terrein zijn lifeguards aanwezig waardoor je een veilig gevoel hebt als je kids bij je hebt.

Aquapark is super voor de kinderen en volwassenen!

Met de taxi kun je voor een paar Dirham naar Marrakech.

Mooie stad met ietwat opdringerige Marokanen en veel tentjes met nepkleding die je relatief goedkoop kunt halen.

Geweldig!

Roos
    8-11-2018

Super hotel met nette kamers op een heerlijk resort, net buiten Marrakech met een pendelbus naar de stad. Marrakech zelf laat niets te wensen over!

Heerlijk eten, super vriendelijk personeel en een ontzettend leuk animatieteam.

Wervelende glijbanen, gezellig zwembad, maar ook een heerlijk 'stilte' zwembad waar kids onder de 14 niet welkom zijn! Kortom een heerlijke vakantiebestemming!

goed hotel,in de omgeving is verder niets te doen.

margriet
    2-11-2018

prima hotel wel erg groot,als je pech hebt zit je helemaal achteraan ,en moet je een flink stuk lopen naar het restaurant en zwembad.Het warm eten was goed,maar zat weinig variatie in.Als je cola zero of water wilt krijg je een fles,de rest moet je zelf halen.Het personeel was erg vriendelijk,wil alles wel voor je doen.

Voor 50 dirham kun je met de taxi naar het centrum,goed onderhandelen is wenselijk.

Een echte oase in de woestijn bij Marrakech

Ageet
    31-10-2018

Een echte oase in de woestijn!

Erg ruime hotelkamers met zithoekje. Prachtige grote badkamer met heerlijke inloopdouche. Groot opgezet buffetrestaurant met voldoende keuze. Mogelijkheid om buiten te eten. Sfeer zou iets gezelliger mogen. Eten was top! Tuinen enormmmmm. Goede animatie. Gezellige drukte bij het ene zwembad en rust bij zen zwembad. Foodtruck erg leuk. Top service van gehele personeel. Half uurtje met de taxi naar hartje Marrakech. Hotel heeft op meerdere tijden per dag shuttle service. Zelf niet gebruikt want tijden waren niet erg handig

Prettige verblijf

Faysal
    13-10-2018

Koelkast in kamer mogen ze best wel vullen met drank. De rest was goed