Luxemburg

Reviews over accommodaties in Luxemburg

Tegenvaller

Pien,
    7-4-2019

Ruime kamer, hard bed. Douchen in bad! Verouderd, vloerbedekking niet schoon. Karig ontbijt, niet Hilton waardig. Schitterend weer, geen beleggend buiten, geen bar. €5.50 voor een biertje. Geen balkon, enorm verouderd alles.

Gereisd met partner in april 2019

Sfeervol

Tess,
    23-11-2018

Een mooi uitzicht vanuit het hotel, dat op een heuvel staat. Mooie luxe kamers, snelle lift, het eten is goed te doen en heel erg klantvriendelijk, zou er zeker weer naartoe gaan.

Gereisd met vrienden in december 2017

Lixemburg stad is een verrassende hippe plek.

Bossaert,
    9-11-2018

Prima hotel. Kregen een upgrade naar een suite, wat een prachtige kamer. Vriendelijke geholpen in het hotel, balie en restaurant. Wel vervoer nodig om in het centrum te komen maar parkeren daar geen probleem. Stad bestaat uit een hoog gelegen deel, zakelijk deel met mooie gebouwen en winkels. Laaggelegen deel veel gezellige eetgelegenheden en winkels, ook voor de studenten. Veel mooie parken dus veel groen. Ook de hop on bus gebruikt om beeld van de stad te krjgen. Stad erg schoon en ook aan gezonde lunchrooms geen gebrek.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima te doen

De vries,
    26-10-2018

Via aanbieding nachtje in Luxemburg Net hotel voor de prijs is niet supermodern maar het is netjes opgeknapt en personeel is vriendelijk Zelfs een ‘upgrade’ gehad? Met ov binnen 6 min v €2 pp in het centrum Goede nette en schone douche, goed bed Ontbijt is prima Gratis parkeren en rustige omgeving

Gereisd met partner in oktober 2018

Leuk!

Daphne,
    10-9-2018

Het hotel ziet er van de buitenkant een beetje verouderd uit. Een likje verf zou de boel al een stuk gezelliger maken. Maar zodra je binnenkomt is dat gevoel van ouderdom weg. Het ziet er mooi uit! De kamers zijn ruim en de bedden liggen echt heerlijk. Het zwembad is klein maar prima voor een paar baantjes. Enige nadeel is dat er echt super lange rijen staan voor het ontbijt iedere morgen.

Gereisd met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)