Limburg

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Geweldig verblijf gehad!

Inge,
    10-3-2019

We hebben 4 dagen genoten op het park. Het is een jong park en enorm sfeervol, zowel het hele park als de huisjes. We hadden een vierpersoonhuisje en het voelde echt als thuis: zo mooi en gezellig ingericht. Geen uitgeleefd vakantiehuis wat je op sommige parken tegenkomt. Locatie is super: dicht bij Maastricht, Valkenburg, Luik, Maasmechelen en vele leuke dorpjes. Ook veel mooie wandel- en fietsroutes in het Limburgse land. Voor de kids leuke speeltoestellen verspreid over het park en er is een (kleiner) zwembad. Wij komen hier in de zomer zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Aanrader!

Linda Parasiz,
    9-3-2019

Wij hadden een appartement geboekt. Prachtig! Modern ingericht, super netjes en schoon. Alles leek wel helemaal nieuw. Er was zelfs een stoombad in de douche. Echt een aanrader voor een weekendje maastricht. Wel handig als je een auto bij hebt om naar het centrum te gaan. Wij vonden dat iets te ver lopen/fietsen. Het zwembad op het park is ontzettend netjes en lekker warm. Enige minpuntje vond ik het bed: zakte in en kussens te zacht, maar dat is mijn mening.

Tip: denk eraan om zelf mee te nemen: afwasmiddel, vaatdoekje, keukenhanddoek, handzeep, badschuim en extra handdoeken (vooral als je gaat zwemmen).

Gereisd met partner in maart 2019

Absolute topper

Odin Noorman,
    25-2-2019

Echt een aanrader , heerlijke uitvalsbasis voor ons weekendje Maastricht .kleinschalig en geen gedoe

Gereisd met partner in februari 2019

Wij komen gauw nog een keer terug! Super!

A. Van Hunen,
    25-2-2019

Op het allerlaatste moment besloten wij een weekendje weg te gaan, zonder verwachtingen kwamen wij aan op het park omdat we gewoon weg nog geen tijd hadden gehad om het een en ander uit te zoeken. Maar het was fantastisch! Leuke terrasjes, foodtrucks zijn echt leuk om hapje te eten of te borrelen. Leuke kinderanimatie! We verbleven in een 4-persoons appartement en ik heb lichtelijk smetvrees, maar ik heb echt achterover kunnen leunen. Schoon, fris, verzorgd, knus en gezellig. Echt thuis komen. Als het park deze standaard weet vast te houden en huisjes ed blijft verzorgen en onderhouden, komen wij zeker nog een keer terug. Want van Maastricht kan je nooit genoeg krijgen.

Als ik één puntje van kritiek moet geven, zijn dat voor mij de bedden en de kussens. Uiteraard is dat een smaakkwestie. Want manlief heeft heerlijk geslapen. Helaas kom ik na een weekend 'brak terug. Mijn rug en nek zijn toe aan een massage :-)

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019