Liechtenstein

Reviews over accommodaties in Liechtenstein

Uitstekend hotel, centraal gelegen

Martijn,
    17-8-2011

Prima net, schoon hotel met ruime kamers met groot balkon. Vriendelijke service en goed ontbijt. Overdekt zwembad en sauna zijn ook aanwezig. Mooie uitvalsbasis om de omgeving en Vaduz ZELF te verkennen!

Gereisd met partner in juli 2007

geweldig hotel!

Thom Giesberts,
    30-1-2011

Het hotel was echt prachtig. Het zwembad is ook heel erg mooi. Verder is het leuk dat er voor kinderen een bowlingbaan aanwezig is en er tafelvoetbalspellen zijn, pingpong tafels en er is zelfs een Wii

Gereisd zakelijk in januari 2011

Mooi hotel

Gerrit,
    27-12-2010

Hotel Gasthof Lowe ligt central in Liechtenstein. Mooie kamer en de bediening en het ontbijt is goed te noemen. Bij de receptie staan ze voor je klaar om je te helpen om de leukste plekjes in Vadux te ontdekken. Zeker een aanrader om nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 1991 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ideale uitvalsbasis voor Liechtenstein

Roger,
    19-6-2009

Gasthof Am Giessen is een leuk verblijf met een ideale ligging; Aan de rand van het centrum van de hoofdstad van Liechtenstein, Vaduz. Stel je echter niet te veel voor van deze hoofdstad want er wonen ongeveer 5000 mensen. De omgeving is echter prachtig! Ideaal om te fietsen, wandelen etc. Ook de service is zoals in bijna alle Alpenlanden goed. Het ontbijtbuffet is goed verzorgd echter niet zo uitgebried als in de grote hotelketens. De kamers zijn schoon maar niets bijzonders, het uitzicht vanaf het balkon maakt veel goed. Liechtenstein is een rijk land en de prijzen van de hotels zijn daar ook na. Je betaalt al gauw zo'n 100 Euro per nacht voor een eenvoudig kamer. Het gasthof beschikt ook over een leuk binnenzwembad en een sauna.

Gereisd met partner in juni 2009