We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Reviews over Rome

Het was hier goed toeven!

Henny Dragstra,
    16-5-2018

Alles is zeer goed verzorgd alleen avondeten was wat minder verder ruime keuze

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

Geweldig

Eva Koopman,
    29-4-2017

Een hotel waar service een echte garantie is mooi hotel en het personeel gaat zichzelf te buiten om het hun gasten naar de zin te maken. Het ontbijt is zeer uitgebreid en wordt steeds aangevuld vooral de verse sapjes zijn een lust voor de smaakpapillen mmmm wil je alles te voet kunnen zien van Rome maar toch rustig willen zitten dan is dit hotel een echte aanrader. Achter het hotel ligt park Borgese dit garandeerde uren wandelplezier !

Gereisd met partner in april 2017

Heerlijk hotel ligging perfect.

Diny,
    29-9-2014

Wij vonden het een fijn hotel en het personeel super vriendelijk. De ligging perfect, aan de juiste kant van het treinstation, en de metro vlakbij alles op loopafstand De kamers zijn keurig en schoon ook in de badkamers ontbreek het aan niets. Voor een kort verblijf in Rome perfect. Het ontbijt is veelzijdig en wat er niet is kan je vragen. Het was mijn eerste keer in Rome en we konden het niet beter treffen wij gaan zeker terug. Wij waren daar begin december 2013.

Gereisd met partner in december 2013

Goed hotel op prima locatie

Lex,
    30-6-2014

Het hotel ligt op een paar honderd meter van het Centraal Station van Rome. Vanaf dit station ben je in ca 30 minuten op het vliegveld. Dat maakt het hotel erg geschikt voor een korter verblijf in Rome. Vanuit het hotel zijn alle bezienswaardigheden op loopafstand bereikbaar. En ook via bus, tram of metro. Wij kunnen ons niet vinden in enkele negatieve beoordelingen, hieronder gegeven. We werden vriendelijk ontvangen, kamer en badkamer waren niet heel ruim maar keurig in orde. En tja, voor een mooi uitzicht vanuit je hotelkamer ga je niet naar Rome….. (Waar heb je dat wel in een grote stad?). Zeer uitgebreid en uitstekend ontbijt, vanaf 7:30 uur geserveerd. Omdat onze trein om 7:50 naar het vliegveld vertrok mochten we al wat eerder aanschuiven. Kortom: aanbevolen!

Gereisd met vrienden in juni 2014

perfecte locatie voor een stedentrip

C. ,
    6-4-2014

N.a.v. de reacties van sommige mensen toch wat huiverig geworden! Maar wat kunnen mensen soms zeuren!! Dit is een top hotel!! Ligging is geweldig. Vanuit luchthaven met de leonardo express in een keer naar Termini station. Van daaruit 2 minuten lopen naar Hotel. Kamer was superschoon er is een hightech lift, service prima en ontbijt niets op aan te merken. Wij hadden zelfs een kamer met bubbelbad!! Maar ja die gebuiken wij niet want zonde van de tijd! Badderen doe ik thuis wel! Als ik een minpuntje mag noemen is dat het water tijdens het douchen niet goed regelbaar was. Van warm naar koud. Maar goed ben je gelijk goed wakker in de ochtend!! Dus mensen geniet van je vakantie met dit hotel is niets mis!! O ja het dakterras is gesloten tot 1 mei! Even een tip; ga ipv met de hop on hop off bus een fiets tocht maken via Bici Baci. in Nl. te boeken kosten 27.50 euro pp maar echt de moeite waard. je krijgt van alles te zien. zie ook mijn andere tips!!

Gereisd met vrienden in april 2014