We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Reviews over Rome

Fantastisch hotel!

Tessa Hartog,
    23-1-2019

Hotel ligt redelijk ver uit het centrum (ca. 20/25 minuten met de bus) maar er is een goede busaanaansluiting. Het is een 4-sterren hotel wat voelt als een 5-sterren hotel. Er is een zwembad op het dak aanwezig en doordat er geen kinderen mogen rennen en spelen is het er heel erg relaxed! Ook het restaurant is geweldig, voor een relatief goedkope prijs heb je een erg luxe drie gangen diner. De hotelkamers zijn ook erg mooi. We hebben genoten! Echt een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2018
    H10 Guest Services, Yield , 25-1-2019

Dear Mrs. Hartog, first of all I would like to thank you for your recent stay at H10 Roma Città and for the time spent writing this review. We are glad you had a nice experience with us and that you found easy to reach the city centre by bus. We hope to welcome you back to H10 Roma Città. Best regards

Super verblijf gehad

Julie,
    9-10-2018

Echt een prachtig hotel! Restaurant is een grote aanrader (wel gesloten op maandag). In de bar is er 's avonds altijd ook mogelijkheid tot buffet wat ook zeer lekker is. Welness top! Tram op 10min stappen of met shuttle van het hotel. Enkel communicatie in het hotel niet super want onze restaurantreservatie plus de ontbijtbox op dag van vertrek waren niet doorgegeven.

Gereisd anders in oktober 2018

Mooi hotel,

Sonia,
    31-8-2018

Mooi schoon hotel met vriendelijk personeel. Ligging is slecht. Bussen zijn goedkoop maar vol,taxi is duur(15€ voor een enkeltje naar piazza venetia) in de buurt is een winkelstraat maar van 12-16 zijn alle winkels gesloten. Eten in het hotel is goed maar prijzig.ontbijt lijkt veel maar veel hetzelfde. Als je €20 p.p voor een ontbijt betaald verwacht je wel dat ze een omeletten voor je bakken ofzo... zwembad is mooi maar te weinig ligplekken.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    H10 Guest Services, Yield , 16-9-2018

Dear Sonia, first of all we would like to thank you for choosing H10 Roma Città and fro your review. We are glad you had a nice experience with us and we take note of your suggestions in order to improve our service. We hope to welcome you back for your next trip in Rome. Best regards

Top hotel

Martin,
    24-8-2018

hotel ligt in een volksbuurt. Dat is geen probleem omdat je daar goedkoop kunt winkelen en eten. Pizza kost €5 tot €7,50. Bewoners zijn vriendelijk en behulpzaam. Taxi van hotel naar centrum kost €10,- buskaart €1,50. Hotel zelf is top. Ontbijt geweldig. Dineren is prijzig. Ijsmachine op iedere verdieping incl.koud drinkwater is fantastisch. Al met al een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
    H10 Guest Services, Yield , 27-8-2018

Dear Mr. Martin, Thank you very much for choosing the H10 Roma Città for your recent stay in Rome and for your review. It's great to hear that you had such a pleasent experience in our hotel. We do hope that we will have the chance to welcome you back very soon. Kindest regards,

adembenemend architectuur en afval

Linus,
    10-8-2018

Zondag 5 augustus Gisteren gearriveerd. Rond 10 uur kwamen wij met een taxibus aan €110 Was een malafide taxibedrijf van de luchthaven. P. Moest veel te ver lopen. Restaurant hotel gaat pas om 19.30 uur open. Lunch was een snackje dat toch nog 72 euro kostte. Het zwembad is piepklein. De bar bij het zwembad serveert alles voor €7,00 Ook in de blikjesautomaat is alles duur. Kamers zouden om 14.00 uur klaar moeten zijn. Baliemedewerkster deelde mee, dat dit 15.00 uur zou zijn. Dus we moesten urenlang doodmoe overbruggen zonder eten. Zakje chips gegeten bij het zwembad.€3,80 Beneden bij de balie geinformeerd. 13.45 één kamer met een double bed was klaar. Ze vragen bij aankomst: reispapieren plus creditcard Handdoeken om te zwemmen bij balie meenemen. In de buurt krantenkiosk, winkels ( Simply market) supermark onder de grond. Lord wat praten de Italianen extreem luid met elkaar. Ook op zondag open. Eten in het restaurant is ronduit goed

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
    H10 Guest Services, Yield , 18-8-2018

Dear Linus, first of all thank you for choosing H10 Roma Città and fo your review. We are glad you had a nice experience with us. We hope to welcome you back in the future. Best regards