We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Reviews over Rome

Marissa Haan-Eijndhoven,
    7-4-2019

Wij zaten op Camping Flaminio Village, dit is een heerlijke camping net buiten het centrum. Vanuit daar ben je met een half uurtje in de stad met de trein, en een half uurtje met de auto bij het strand! De camping zelf is fantastisch! Heeft een heerlijk zwembad met poolbar en een goed restaurant! Ze vertellen je alles over de bezienswaardigheden in de stad en je kunt daar al je tickets al kopen, hoe ideaal!! Wij kwamen voor rust en een stedentrip en dat hebben wij hier zeker gevonden! (Tip: neem je eigen hoofdkussen mee). Verder alles tip top verzorgd! En ik raad deze camping zeker aan! En wanneer je de omgeving wil zien net buiten de stad Rome zal ik zeker een huurauto aanbevelen. Vooral als je langere tijd gaat.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig!

Iris,
    26-11-2018

Top verblijf gehad met mijn vriendinnen! Ze hebben een heerlijk restaurant waar we bijna elke avond aten. Ook leuke feesten met buitenlandse studenten die aan een rondreis beginnen en dit als bestemming hebben. Ook veeel bezocht, metro zit om de hoek en is niet duur. Ook een mc donalds vlakbij en tegenover de camping zit een grote suoermarkt.

Gereisd met vrienden in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super!

Lotte,
    23-10-2018

Hele mooie en rustige camping. Rustig omdat de camping nog nieuw is en nog niet enorm druk. Voor de toekomst veel belovend - alles is schoon, netjes en je bent van alle gemakken voorzien (restaurant, mini supermarkt en een grote supermarkt op korte afstand). Personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam. Voor zowel gezinnen met kinderen als zonder kinderen is dit zeker een aanrader.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie camping op toplocatie!

Valerie van Heck,
    22-10-2018

In juni hebben wij een luxe safaritent met sanitair gehuurd via touroperator op deze camping. De camping bevindt zich vlakbij de kust en op een half uurtje van Rome vandaan. Wij vonden dit dan ook een perfecte combinatie. Na een dagje Rome was het heerlijk ontspannen op de camping midden in de natuur. De camping is nog erg nieuw, waardoor deze nog in opkomst is. Er wordt veel geïnvesteerd in de camping en dit zie je ook terug in de faciliteiten. Vooral het zwembad met bijbehorende barretje zijn geweldig! Het is een grote camping en het winkeltje is vanaf de camping wel een stukje lopen, goed voor de beweging laten we maar zeggen. Aan te raden is om een auto te huren en lekker de omgeving te verkennen. De tent die wij huurde lag wat achterop de camping, maar op loopafstand van het zwembad. De tent was top, goed werkende douche, fijne bedden en een goede bbq. Zeker een aanrader dus!

Gereisd met partner in juni 2018

Mooie, ruime, rustige, kindvriendelijke camping

Sven Hardeman,
    17-10-2018

Ik ben eind augustus 14 dagen samen met mijn vriendin geweest op deze camping. Wij hadden een luxe glamping tent van toiuroperator geboekt. Deze tenten zijn gloednieuw dus daar is niks op aan te merken. Eigen sanitair, genoeg ruimte en heerlijk bedden! De camping is pas voor het 2e seizoen open. Daardoor hebben ze nog niet veel bekendheid opgebouwd. Camping is dus daardoor nog vrij rustig. Je ziet dat er zeker nog veel ontwikkelingen zijn op de camping. Zo zijn ze een waterpark aan het bouwen voor de kinderen, deze moet volgend jaar zomer klaar zijn. Zwembad is maar tot 18 uur open, dit kan wat mij betreft wel verlengd worden naar een uur of 21.00. Op sommige dagen vliegen er veel vliegtuigen over, dit is van de wind afhankelijk, sommige dagen ook niet. Maar dit weet je als je bij een grote stad als Rome gaat bivakkeren. Rome voor 1 of 2 dagen is ook zeker de moeite waard, je kan er voor maar 1,50 euro met de trein naar toe (retour). Succes

Gereisd met partner in augustus 2018