We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Reviews over Rome

geweldig

Lidia Danen,
    27-12-2018

leuk hotel midden in Rome. Ontbijt is goed en voldoende keus.

Gereisd met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Super verblijf gehad

Julie,
    9-10-2018

Echt een prachtig hotel! Restaurant is een grote aanrader (wel gesloten op maandag). In de bar is er 's avonds altijd ook mogelijkheid tot buffet wat ook zeer lekker is. Welness top! Tram op 10min stappen of met shuttle van het hotel. Enkel communicatie in het hotel niet super want onze restaurantreservatie plus de ontbijtbox op dag van vertrek waren niet doorgegeven.

Gereisd anders in oktober 2018

Het was hier goed toeven!

Henny Dragstra,
    16-5-2018

Alles is zeer goed verzorgd alleen avondeten was wat minder verder ruime keuze

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

Prima ligging en goed hotel

Marc,
    13-5-2018

Een heerlijk hotel! Prachtige ligging, mooi centraal. Alles is goed te voet te doen. Super aardig personeel, helpen je graag en zijn erg attent. Goed eten in het restaurant van het hotel, maar er is ook voldoende in de directe omgeving. Prima ontbijt. De kamer was goed. Bedden lagen lekker. Wel verbaasd het me dat de douchekop het water alle kanten op spuit. Maar dat is een euvel dat wel vaker in hotels voor komt. Wat vaker ontkalken. We hebben echt genoten.

Gereisd met oudere kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    Marieke - Kolbe Hotel Rome, Direttore, 14-5-2018

Beste Marc, heel hartelijk dank voor uw complimenten! Het is fijn om te zien dat u genoten heeft van uw verblijf in ons inderdaad heel centraal gelegen hotel. Uw observatie over de douche is inmiddels doorgegeven aan onze technicus en er wordt aan gewerkt! We hopen u weer snel terug te zien! Vriendelijke groeten,

Geweldig!

aad van den Hogen,
    27-3-2018

Echt uitstekend hotel. Kamers waar niets ontbreekt. Lekker, hard bed, elke dag verschoond. Prima ontbijt, en ook, wat je nergens leest, geweldig restaurant! Ook nog eens vakkundige, vriendelijke receptie. Hotel ligt tegenover Forum Trajanum in hartje Rome. Deze best wel kritische man was heel blij verrast!

Gereisd met partner in maart 2018
    Marieke - Kolbe Hotel Rome, Direttore, 28-3-2018

Geachte Heer van den Hogen, hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling, waar we heel blij mee zijn! Namens het personeel van ons restaurant bedank ik u voor de complimenten. We hopen u weer snel terug te zien in Kolbe Hotel Rome! Vriendelijke groeten,