We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

1.160

stedentrip Kleine hotels Rome

We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Reviews over Rome

Simpel, schoon, prima voor een stedentrip.

Kim,
    7-4-2019

Prima kamer: goed bed, prima badkamer, maar verwacht geen luxe. Het is wel schoon. Ontbijt was simpel, maar er was wel keuze in verschillende zoetige hapjes (taart/cake), beleg en brood. Geen warm ontbijt. De ligging is goed, je bent binnen 5 minuten bij het grootste metrostation van Rome (termini), maar zelfs met de voet kom je makkelijk bij de belangrijkste trekpleisters van Rome (alleen vaticaan is wat ver weg). Vaticaanstad is eigenlijk het enige wat wij met de metro hebben gedaan, de rest hebben we gelopen.

Gereisd met partner in februari 2018

Heerlijk hotel goeie ligging en heel aardig person

Conny,
    1-3-2019

Fijn hotel Goed centraal gelegen En leuk personeel

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heerlijk genieten!

Nathalie,
    18-2-2019

Kleine maar schone kamer vlakbij het Colosseum. Elke dag schone handdoeken. Er is een leuk dakterras waar je heerlijk kunt zitten en de dames bij de receptie zijn super aardig. Wij hebben zeker genoten in dit eenvoudige, maar schoon en centraal gelegen hotel.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Hotel Cecil zeker een aanrader!!

FvR,
    6-2-2019

Prima hotel, erg schoon, rustig, midden in centrum, metro dichtbij. Erg vriendelijk personeel. Aanrader!! Ga niet eten bij ristorante Leon D’ Oro, dit is om de hoek bij Cecil. Hier wordt je echt opgelicht, 7 euro voor een glaasje prosecco, 15 euro voor half flesje wijn.

Gereisd met partner in februari 2019

Het was geweldig en met mooi weer en heerlijk eten

Marianne Geurts,
    23-1-2019

Het is een schitterende stad en ik zou echt een bustour of fietstour nemen, dan weet je goed van het ontstaan van de gebouwen. Goed je tas en telefoon bij je houden, ze stelen heel veel!

Gereisd met vrienden in november 2018