We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

stedentrip Kinderhotel Rome

We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Reviews over Rome

Voor wie van pracht en praal houdt: wandelen !

Henk Bosch,
    14-3-2019

Goed ter been zijn, wandelschoenen mee; kerstreis georganiseerd door touroperator; 6 daagse Kerstreis met Ned. reisleiding ter plaatse; goed hotel/eten matig soms. Veel gezien, o.a. Vaticaan met Paus, ontzettend veel kerken met heel veel pracht en praal.

Gereisd alleenreizend in december 2018

Het waren geweldig dagen, we hebben er van genoten

Martina,
    3-3-2019

Onopvallend hotel in een drukke straat. Hotelkamers op de 3e en 5e verdieping. Bij de receptie was men erg vriendelijk. Kamer was prima, schoon en de bedden sliepen goed. Ontbijten deed je iets verderop, maar wij vonden dat geen probleem. Ontbijt zelf was goed.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Het was geweldig en met mooi weer en heerlijk eten

Marianne Geurts,
    23-1-2019

Het is een schitterende stad en ik zou echt een bustour of fietstour nemen, dan weet je goed van het ontstaan van de gebouwen. Goed je tas en telefoon bij je houden, ze stelen heel veel!

Gereisd met vrienden in november 2018

Prima hotel voor een citytrip

Nynke,
    24-11-2018

Een simpel maar prima en schoon hotel om de prachtige stad Rome te zien!! Je krijgt waarvoor je betaald, een prima bed en douche. Ontbijt is niets bijzonders, maar wel heel tof om te zien hoe ontbijten in het Italiaans gaat, dat heeft zeker zijn charme, alleen ze doen het anders dan bij ons.

Gereisd met partner in november 2018

Hier proef je Rome

Arie,
    18-11-2018

Eenvoudig sfeer hotel op verdieping inzet centrum met zeer behulpzaam personeel. Het ontbijt was bij de buren. Lekker en verzorgd

Gereisd met partner in november 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl