We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

stedentrip accommodaties Rome met jacuzzi

We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Reviews over Rome

Heerlijke camping, maar chauvinisme mag wat minder

Michiel,
    29-12-2018

Op deze camping is een auto wel handig om te hebben. Winkel is duur maar dat weet je. Even verderop was een prima supermarkt. Wij hadden geboekt via touroperator. Een uitstekende stacaravan, iets wat afgelegen van het centrum en zwembad. Maar het is een middelgrote camping dus voor uw beeld lopen naar zwembad 5 minuten en winkel dus begin hooguit 7 minuten, en nee dat is niet rennen!! Een mooi lagune bad. Het diepe bad zou wat groter mogen. Voetbalveldje is super evenals het volleybalveld. Ze hebben meerdere lifeguards werken, maar die letten vooral op de buitenlandse toeristen en owee als die per ongeluk tegen een van de italiaantjes terecht kwam dan werd er in erbarmelijk slecht Engels gecommuniceerd. Andersom was er geen vuiltje aan de lucht. Hier zou de directie tegen moeten optreden. Restaurant was heerlijk, ligging tov Rome uitstekend!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
    Camping Village Fabulous, Direttore, 7-1-2019

Beste Michiel,

Hartelijk dank voor uw recensie.

Fijn om te horen dat u onze structuur een prima camping vindt.

Het is heel belangrijk voor ons om feedback te krijgen, zodat we continue onze services kunnen blijven verbeteren.

We bedanken u nogmaals voor uw bezoek en hopelijk tot ziens!

Fabulous Village Human Company

Leuke camping met goede ligging

richard,
    23-9-2018

Dit was mijn tweede jaar op de camping en het was net zo goed als vorig jaar. Niks te klagen en een hele chille vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    Camping Village Fabulous, Direttore, 25-9-2018

Beste Richard,

We willen u hartelijk bedanken voor uw loyaliteit en vertrouwen in onze camping, evenals voor de tijd die u besteed heeft om uw recente ervaring op Zoover te delen. Fijn dat we u ook dit jaar weer hebben mogen verwelkomen. Hopelijk komt u ook volgend seizoen weer terug voor een andere "chille vakantie"!

Tot snel!

Mooie camping

Nadia,
    21-9-2018

Hele mooie camping. Sanitair was altijd schoon en het personeel erg vriendelijk. Het eten in het restaurant was lekker en het assortiment in de winkel ruim voldoende. Met het openbaar vervoer kom je makkelijk in het centrum van Rome. Wel is het in de bus vaak erg druk. We hebben een leuke vakantie gehad.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    Camping Village Fabulous, Direttore, 24-9-2018

Beste Nadia,

Wij willen u graag bedanken dat u uw vakantie op Fabulous Village heeft geboekt en voor de tijd die u heeft genomen om een recensie te schrijven.

Fijn om te horen dat u een leuke vakantie heeft gehad en onze camping een goede uitvalsbasis voor Rome vindt. Ook prettig om te merken dat u de schoonmaak van ons sanitairgebouw en de vriendelijkheid van ons personeel gewaardeerd heeft.

Nogmaals bedankt voor uw verblijf en we hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Hartelijke groeten,

Fabulous Village Human Company

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!

Rob van den Braak,
    13-9-2018

Fantastische camping. Prijs-kwaliteit van mijn accommodatie was prima in balans. Gelukkig veel schaduw. Prima indeling van peuter/kinderbad en zwembad. Na 0.00u ultieme rust die ook nog eens bewaakt wordt door de beveiliging. Heb zelfs nog mogen genieten van een gravel-tennisbaan in prima conditie. Ondanks dat het einde van het seizoen naderde goed gestemd personeel, zowel aan de receptie als wel de horeca. Een aanrader om zo dicht bij een "wereld"-stad als Rome te mogen en kunnen genieten van "je eigen dagindeling" en eerst lekker in alle vrijheid uit te slapen en eind van de middag, begin van de avond te gaan genieten van Rome.

Gereisd alleenreizend in augustus 2018
    Camping Village Fabulous, Direttore, 14-9-2018

Beste Rob,

We zijn blij om uw zeer positieve recensie te lezen!

Bedankt voor de mooie woorden over onze camping en fijn om te horen dat u een prettige vakantie hebt gehad.

We hopen u snel weer te mogen ontvangen als onze gast op een van onze Human Groep camping villages.

Hartelijke groeten vanuit Rome,

Fabulous Village Human Company

Geweldige vakantie, locatie camp. en naar Rome top

Fam. Graaff,
    12-9-2018

Fijne caravan met uitzicht over heuvelachtig land met in de verte Rome in het midden aan de rand van de camping, echt super plek! Fijn zwembad, 1 met witte zachte bodem waar alle balspellen plaatsvonden en luchtbedden mochten drijven. 2e grote zwembad, puur voor het zwemmen. In hoogseizoen, eind juli prima te doen, gezellig druk. Altijd een ligbedje kunnen vinden. Veel reuring inclusief muziek bij het zwembad. Super animatie Hu-team over gehele dag, met Carlos als grote favoriet bij onze kinderen! Campingvolk bestaat vnl uit Italianen (groot veld in midden van camping met bewoners uit de buurt, is gezellig en geen last van gehad), Nederlanders, Engelsen, Fransen en Duitsers. Verder werd musical Mamma Mia opgevoerd, was er een foamparty in het zwembad, live muziek ’s avonds bij de (ijsco) bar. Ijsjes heerlijk. 3x in de week is er 's avonds een marktje. Mensen klagen over veel herrie maar maar wij moesten meer wennen aan de krekels.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
    Camping Village Fabulous, Direttore, 13-9-2018

Beste familie Graaff,

Hartelijk bedankt dat u uw vakantie op Fabulous Village heeft geboekt en voor het schrijven van deze positieve recensie.

We zijn blij dat u genoten heeft van onze faciliteiten en de goede ligging ten opzichte van Rome.

Wij hopen dat we u snel weer als gast mogen verwelkomen!