We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Bebsy

stedentrip accommodaties Rome met honden toegestaan

We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Reviews over Rome

Marissa Haan-Eijndhoven,
    7-4-2019

Wij zaten op Camping Flaminio Village, dit is een heerlijke camping net buiten het centrum. Vanuit daar ben je met een half uurtje in de stad met de trein, en een half uurtje met de auto bij het strand! De camping zelf is fantastisch! Heeft een heerlijk zwembad met poolbar en een goed restaurant! Ze vertellen je alles over de bezienswaardigheden in de stad en je kunt daar al je tickets al kopen, hoe ideaal!! Wij kwamen voor rust en een stedentrip en dat hebben wij hier zeker gevonden! (Tip: neem je eigen hoofdkussen mee). Verder alles tip top verzorgd! En ik raad deze camping zeker aan! En wanneer je de omgeving wil zien net buiten de stad Rome zal ik zeker een huurauto aanbevelen. Vooral als je langere tijd gaat.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor herhaling vatbaar.

Peter,
    24-3-2019

Heerlijke stad om rond te dolen, zaten in een hotel op een fijne locatie en hebben veel lopend kunnen doen. Wij vonden de wijk trastevere echt de moeite waard om een dag rond te lopen. Prachtige straatjes en leuke eettentjes en een stuk rustiger dan de grote trekpleisters. Niet dat je die zou overslaan, je bent er toch en dan ga je ook naar de Trevifontein het Colosseum en Vaticaanstad. Maar ook de minder bekende wijken vonden wij heel leuk. Het hotel was precies wat je kunt verwachten voor twee sterren, ouwe meuk, maar alles was schoon en het personeel was aardig. Wat wij vooral fijn vonden was de ligging, lekker naast het station en bijna alles lopend te bereiken. En niet alleen omhoog kijken want dan breek je je nek, de stoepen zijn in de hele stad echt slecht. Top weekje weg en alles goed en snel geregeld bij touroperator!

Gereisd met partner in maart 2019

Heerlijk genieten!

Nathalie,
    18-2-2019

Kleine maar schone kamer vlakbij het Colosseum. Elke dag schone handdoeken. Er is een leuk dakterras waar je heerlijk kunt zitten en de dames bij de receptie zijn super aardig. Wij hebben zeker genoten in dit eenvoudige, maar schoon en centraal gelegen hotel.

Gereisd met partner in februari 2019

Zeer goed hotel prijs/kwaliteit

Danny,
    10-2-2019

Mooi hotel in prachtig gebouw. Niet ver van coloseum....Spijtig dat er geen restaurant is in het hotel maar er zijn wel enkele restaurantjes in de dichte nabijheid. Typisch Italiaans ontbijt, à volonté. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Heel proper ! Buurt iets minder.

Gereisd met partner in januari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Het was geweldig en met mooi weer en heerlijk eten

Marianne Geurts,
    23-1-2019

Het is een schitterende stad en ik zou echt een bustour of fietstour nemen, dan weet je goed van het ontstaan van de gebouwen. Goed je tas en telefoon bij je houden, ze stelen heel veel!

Gereisd met vrienden in november 2018