We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Reviews over Rome

Netjes maar ver vh centrum

Simone,
    19-12-2016

Hotel ligt erg ver vh centrum. Eerst ongeveer 10 minuten lopen. Dan met de tramlijn 14 naar het centrum. Dit duurt 35 minuten. Vandaaruit kan je lopend het centrum in of de metro pakken. Nette kamer. Badkamer ook...alleeen douchehoek erg vies. We waren met een groep en dit was eigenlijk in alle kamers zo. Personeel erg vriendelijk en bebulpzaam. Spreken goed engels. Ontbijt matig. Erg veel cake. Geen brood, alleen wat broodjes die je roosteren kan. Gratis wifi aanwezig. Hotel ligt naast kleine Ikea en supermarkt. Gratis parkeren voor de deur.

Gereisd met vrienden in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Nagehan,
    9-2-2014

Een zeer net en schoon hotel, goede schoonmaak van de kamers en het personeel is ook zeer behulpzaam. Het is wel wat verder van het centrum maar de tramhalte is op 10 min loopafstand. Met de tram ben je binnen 20 min in het centrum (station termini). Het ontbijt is wel wat minder, teveel gebak ipv lekker beleg. Er is een supermarkt in de nabije omgeving. Het is zeker een aanrader.

Gereisd met partner in Sun Jan 19 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prettig hotel buiten het centrum

h_visser,
    30-1-2014

Hotel is ca. 7 km buiten het centrum gelegen, maar met tram 14 direct aan te reizen in 30 minuten vanaf Termini. ( Halte Valente uitstappen, en via Valente aflopen en bij supermarkt Auchan rechts af, 900m) Personeel was vriendelijk en behulpzaam en gaf goede informatie over openbaar vervoer. Ontbijt was goed met enorme tafel cake iedere ochtend. Designkamer is compact maar leuk ingericht en goed schoon en netjes.

Gereisd met partner in Sun Jan 26 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijn Hotel!

Dave,
    23-1-2014

Valkbij Termini gelegen en toch rustig. Zeer goed ontbijt en een mooie ruime kamer in een oud pand. Achter het hotel een gezellig terras om van een wijnte te genieten.

Gereisd met partner in Sun Aug 08 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Net hotel

maria,
    13-5-2013

Heel fijn hotel, netjes en zeer uitgebreid ontbijtbuffet met cake en taarten. Er is geen shuttle naar de metro, daarom raden we een hotel aan bij de metro of verder in centrum. Je moet eerst een 20 min. Lopen dan de tram en daarna de metro. Of een taxi deze kost 22.50 naar het centum.

Gereisd met oudere kinderen in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)