We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Reviews over Rome

Super

Colin,
    15-4-2019

Goede ligging in de stad. Dichtbij de metro en zeer vriendelijk personeel die graag een praatje met je maakt.

Gereisd met vrienden in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima!

Richie,
    8-4-2019

Prima schone hotel! Kamer was niet erg groot maar gewoon prima en het ruikt altijd fris. Iedere dag werd er schoongemaakt. Wat mij ook erg aan sprak was de manier hoe ze dat deden laat je sleutel achter dan wordt er gelijk een kamer meisje gestuurd. Er is ook een kluis op je kamer aanwezig dus geen zorgen extra geld en je paspoort kan er veilig opgeborgen worden. Verwacht niet teveel van het ontbijt prima te doen maar iedere ochtend hetzelfde ontbijt. Je kan wel lekker veel koffie drinken. Locatie is ook super netjes dichtbij termini gewoon op 5 min. te lopen, supermarkt en kroegje in de buurt. Onwijs vriendelijk personeel en behulpzaam.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Marissa Haan-Eijndhoven,
    7-4-2019

Wij zaten op Camping Flaminio Village, dit is een heerlijke camping net buiten het centrum. Vanuit daar ben je met een half uurtje in de stad met de trein, en een half uurtje met de auto bij het strand! De camping zelf is fantastisch! Heeft een heerlijk zwembad met poolbar en een goed restaurant! Ze vertellen je alles over de bezienswaardigheden in de stad en je kunt daar al je tickets al kopen, hoe ideaal!! Wij kwamen voor rust en een stedentrip en dat hebben wij hier zeker gevonden! (Tip: neem je eigen hoofdkussen mee). Verder alles tip top verzorgd! En ik raad deze camping zeker aan! En wanneer je de omgeving wil zien net buiten de stad Rome zal ik zeker een huurauto aanbevelen. Vooral als je langere tijd gaat.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rob van Klinken,
    8-3-2019

Vriendelijke mensen, receptioniste was super vriendelijk en behulpzaam. Het eten was goed. Kamers waren schoon, et cetera. Rome zelf was ook fantastisch. 8 maart is 1 maart

Gereisd met vrienden in maart 2019

Geweldig

Kevin,
    12-2-2019

Fantastisch hotel! Vriendelijk personeel en onwijs schone kamer. Ontbijt was prima niet heel uitgebreid maar goed te doen! De kamer daarin tegen was echt geweldig elke dag netjes schone handdoeken en andere spulletjes! mooi,schoon,netjes PRIMA! De balie is 24/7 beschikbaar. Metrohalte op 2min lopen vanaf het hotel en alles vanaf die metro te bereiken in Rome. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in februari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl