We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Reviews over Rome

Super voor sporters , shoppers en bezichtigers.

Monique,
    8-6-2018

De Bus met bus 709 waar je om de hoek instapt en je naar Eur Fermi brengt en tevens eindpunt is. Stap je op de metro richting termini. Daar kan je alle richtingen op. Colosseum Vaticaan alles . Met het kaartje voor € 1,50 kan je met de bus en metro 100 min kris kras door de stad. Weet allen niet hoelaat de bus komt is niet aan gegeven. Verder ligt Aris garden in een buiten wijk. Super! Wil je drukte ben je zo in Rome centrum wil je zwemmen of zonnen ben je zo weer terug! Echt aan te raden.

Gereisd met partner in juni 2018

Gewoon goed en net hotel!

Henri,
    25-5-2016

We hebben gratis een upgrade gekregen van de kamer nadat onze dochter had gebeld dat wij tijdens ons verblijf 30 jaar waren getrouwd! Ontbijt was goed, misschien iets teveel zoete broodjes,maar verder een compleet. ontbijt. Service is goed,even bellen naar de receptie en ze regelen de airco.En het Engels wat ze bij de receptie spreken is dan wel niet wat wij gewend zijn maar het is te verstaan!Shuttle dienst naar metro station was altijd op tijd! Ik kan mij niet vinden in de vorige beoordeling, ik zeg dit is een aanrader, in de buurt een winkeltje en diverse kleine eetgelegenheden! Zwembad was nog niet open in mei, wel jammer want toen wij er waren was het een aantal dagen bijna 30 gr, we mochten er ook niet gaan zitten zonnen, andere gasten de dag erna wel, ligt aan wie er achter de bar staat!

Gereisd met partner in mei 2016

Fijn comfortabel hotel

Rob,
    6-9-2015

Heerlijk comfortabel en makkelijk te lopen vanaf het vliegveld (overdekte corridor). Vriendelijk personeel en een lekker ontbijt. Ruime kamer en geweldig mooie badkamer. ideaal voor een stopover als je naar de haven van Civitaveccia moet.

Gereisd met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

goed te doen

martine,
    3-10-2014

Hotel was prima, erg netjes en schoon. Ook de kamer was goed, kingsize bed...maar redelijk hard matras. Wel prima geslapen voor 2 nachten.... wat enorm jammer was, is dat we geen transfer hadden....ja om 7.15u vanaf vliegveld terwijl wij pas om 10.00u zouden arriveren. Maar daarnaast was het busjel al een week kapot toen wij aankwamen. Dus geen luchthaventransfer én geen pendelbusje naar metrolijn....echt een vieze afknapper want dit was voor mij dé hoofdreden om dit hotel te boeken buiten het centrum Natuurlijk lukt het prima om naar de dichtstbijzijnde bushalte te lopen, wat maar 4 min lopen was. Ook het verkooppunt voor dagkaart metro én bus was op 3 min loopafstand. Ontbijt was goed, veel zoete broodjes ed maar wel veel keuze.

Gereisd met partner in september 2014

heel leuk gehad

mirjam,
    21-6-2014

Heel leuk en goed hotel. De receptie medewerkers waren heel erg vriendelijk en behulpzaam. De chauffeur van de shuttle naar het metro station was ronduit chagrijnig. Als je hem wat vroeg verwees hij naar de receptie. Hij wist echt niet waar hij 2 minuten daarna naar toe zou rijden. Jammer, verder alles prima! goede schoonmaak, goed ontbijt en verzorgde kamers en vriendelijke medewerkers

Gereisd met jonge kinderen in april 2014