We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

5-sterren stedentrip accommodaties Rome

We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Reviews over Rome

Aanrader, schoon, betaalbaar, fantastische wifi!

Anoniem,
    3-4-2018

Kamers erg schoon, klein maar prima voor 2 personen, er kan ook een 3e bed geplaatst worden maar dat is geen aanrader. Het enige wat we misten waren haakjes om je Jas aan op te hangen. Er was 1 smalle kast voor kleding maar helaas hebben wij ook regen gehad en dan hang je de jas niet in de kast. Het Hotel ligt erg gunstig alles is te voet te doen. Ontbijt was voor ons goed, je bent tenslotte niet thuis, afbakbroodjes wel taai. Jammer was dat we pas vanaf 7.30 (tot 9.30) uur konden ontbijten, dus op de laatste dag konden we helaas net geen gebruik maken van het ontbijt. Personeel erg vriendelijke en behulpzaam. Er is een lift aanwezig waar je een muntje van 10 cent in moet doen, we kregen ook een aantal muntjes van het hotel aangeboden. De receptie ligt op 50 meter van het gebouw waar de hotelkamers in zitten, dit vonden wij geen probleem. Wij zaten in kamer 5. De wifi verbinding was geweldig nog nooit ergens meegemaakt!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

Geweldig

Ankie,
    2-9-2017

Heerlijk kleinschalig hotel dichtbij alle bezienswaardigheden

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Prima familiehotel, perfecte ligging!!

Michelle,
    3-3-2017

Een heel fijn familiehotel in het centrum van Rome. Wij hebben 4 nachten in hotel Picasso geslapen. Je was binnen no time bij het Colosseum, Monument van Victor Emanuel II, Pantheon, Trevi fonteinen en Piazo del popolo. Belangrijke straat is de Via del Corso, vanuit deze straat kun je naar een heleboel leuke monumenten en plaatsen. Of te wel, dit hotel heeft een perfecte ligging. Het hotel is erg schoon en het personeel is vriendelijk. De bedden slapen perfect, dit heb je ook echt nodig na lange dagen alleen maar gewandeld te hebben. Enige minpunt is het ontbijt, het is wel te doen maar het kan veel beter.. maar in Rome heb je voor een paar euro een heerlijk kopje koffie met een croissant op het terras, en uiteindelijk is dit sowieso veel gezelliger. De douche kan niet zo warm, het water bleef wat lauw.. maar ook dit is echt wel te overzien. Sleutel hebben wij nooit achter hoeven laten in het hotel wanneer we weg gingen. Dit hotel is echt prima voor een stedentrip in Rome en de prijs-kwaliteitsverhouding is perfect. Wij raden dit hotel zeker aan.

Gereisd met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prima hotelkamer en prima ontbijt

J. van der Tuin,
    18-9-2014

Hotel Picasso in Rome is een klein, eenvoudig, maar pittoresk hotel, gelegen aan de Via Venezia, een zijstraat van de Via Nazionale, op loopafstand van zowel het Station Termini (15 a 20 min), de Trevi Fontein (15 a 20 min) en de Spaanse Trappen (15 min). Het is gelegen in een appartementengebouw, waarin dus ook 'gewone' Romeinen wonen. Het hotel ligt op de vierde verdieping, bereikbaar met een fantastisch liftje, a la a James Bond in Venetie. De muntjes krijg je van de receptie. Receptie (in hotel Caravaggio, om de hoek) is 24 uur per dag open, er is happy hour, en het baliepersoneel is zeer vriendelijk, behulpzaam en voorkomend. De kamer zelf is schoon, goede bedden en douche en het ontbijt voor Romeinse begrippen zeer uitgebreid. Klein maar knus ontbijtkamertje op de 1e verdieping

Gereisd met partner in januari 2014

Perfecte locatie, klein hotelletje

Astrid,
    3-6-2013

Het hotel ligt op nog geen 10 minuten lopen van station Termini. Vanaf dit hotel is werkelijk alles aan te lopen (wel een leuke route plannen via de verschillende bezienswaardigheden). De kamers zijn erg klein, maar je komt er alleen maar om te slapen. Het eetkamertje is ook erg klein, maar zo knus! De broodjes zijn inderdaad oud en taai, maar de croissantjes en chocoladebroodjes zijn lekker, koffie is perfect en je kunt zoveel nemen als je wilt. Bij de receptie is er happy hour tussen 18.00 en 20.00 uur (gratis hapjes en drankjes) en gratis wifi (niet op de kamers). De receptie is op nog geen minuut lopen en de sleutels moet je inleveren omdat er ook andere mensen in het gebouw wonen en ze bang zij om de sleutels kwijt te raken aan onbevoegden. het hotel zelf is op de eerste etage van het gebouw aan de Via Venezia. Op de vertrekdag kan je je bagage gratis stallen tot 15.00 uur, daarna betaal je € 10,00 (1 keer voor alle bagage). Wat ons betreft een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013