We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Reviews over Rome

Marissa Haan-Eijndhoven,
    7-4-2019

Wij zaten op Camping Flaminio Village, dit is een heerlijke camping net buiten het centrum. Vanuit daar ben je met een half uurtje in de stad met de trein, en een half uurtje met de auto bij het strand! De camping zelf is fantastisch! Heeft een heerlijk zwembad met poolbar en een goed restaurant! Ze vertellen je alles over de bezienswaardigheden in de stad en je kunt daar al je tickets al kopen, hoe ideaal!! Wij kwamen voor rust en een stedentrip en dat hebben wij hier zeker gevonden! (Tip: neem je eigen hoofdkussen mee). Verder alles tip top verzorgd! En ik raad deze camping zeker aan! En wanneer je de omgeving wil zien net buiten de stad Rome zal ik zeker een huurauto aanbevelen. Vooral als je langere tijd gaat.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gewoon doen, het is erg goed!

M,
    6-4-2019

Heerlijk verblijf in Rome in hotel Napoleon. Personeel allemaal erg vriendelijk en bieden fantastische service. Bij de receptie is iedereen bereid je te helpen met tips en verzorgen van metrokaartje, taxi, vinden van goede restaurants, bezienswaardigheden. Restaurant kleine kaart maar eten van goede kwaliteit. Op vrijdag en dinsdag avond een cocktail en wijnproeverij aangeboden door de eigenaar dhr. Cioce. Ontbijt uitgebreid en uitstekend. Op bestelling verse jus en cappucino. Prijs kwaliteit helemaal goed. Wij hadden een mooie kamer, schoon, goede badkamer met bidet. Je loopt het hotel uit en kunt meteen de trap af naar de metro. Op loopafstand Colloseum, Forum Romanum, Santa Maria Magiore en station Termini. Kortom echt een goed hotel voor een stedentrip. Wij waren hier voor de tweede keer

Gereisd met partner in maart 2019

Rome, fantastisch

Nicole Jacobs,
    28-3-2019

Leuke stad Rome.. hotel is prima, niet heel bijzonder. Ligt aan de rand van het centrum. Met de metro voor de deur zijn de bezienswaardigheden gemakkelijk te bereiken. Weinig leuke restaurantjes in de buurt. ( of we hebben ze niet gevonden)

Gereisd met partner in maart 2019

Uitstekend hotel !!

Roel de,
    27-3-2019

Prima hotel! Kamers zijn niet al te groot, maar goed te doen en heel belangrijk.....schoon!!. We zaten aan de achterkant, dus erg rustig, Goed geslapen. Badkamer is oké. Ontbijt is niks mis mee, erg uitgebreid. Bestel bij het ontbijt een heerlijke cappuccino, wordt aan tafel gebracht. Ga ook naar de wijnavond {gratis wijn en lekkere hapjes} die door de eigenaar wordt georganiseerd. Hij komt ook aan je tafeltje een praatje maken, maar beslist geen verkooppraatje. De metro stopt letterlijk voor de deur van het hotel. Van daaruit kun je alle kanten op. Lopend is het ook goed te doen. Vanuit het hotel gelijk linksaf alsmaar rechtdoor en je bent binnen 20 min. bij het Colosseum. Van daaruit is eigenlijk alles op loopafstand te bereiken. Rome is één openluchtmuseum. Pas op voor zakkenrollers en voor verkopers die je van alles aan willen smeren Geen handje geven, want voor dat je het weet heb je een armbandje om je pols en moet je betalen!

Gereisd met vrienden in maart 2019

Heerlijk hotel goeie ligging en heel aardig person

Conny,
    1-3-2019