We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Reviews over Rome

Verborgen juweeltje

Ilona,
    15-4-2019

Schoon, super vriendelijk personeel. De lekkerste cappuchino van Rome was te krijgen... . . in dit hotel. Super centraal gelegen, genoeg restaurantjes in de buurt. Een echte aanrader in het enorme aanbod van hotels in deze stad. Als we nog eens terug gaan naar Rome, dan is dit weer ons hotel.

Gereisd met partner in januari 2019

Simpel, schoon, prima voor een stedentrip.

Kim,
    7-4-2019

Prima kamer: goed bed, prima badkamer, maar verwacht geen luxe. Het is wel schoon. Ontbijt was simpel, maar er was wel keuze in verschillende zoetige hapjes (taart/cake), beleg en brood. Geen warm ontbijt. De ligging is goed, je bent binnen 5 minuten bij het grootste metrostation van Rome (termini), maar zelfs met de voet kom je makkelijk bij de belangrijkste trekpleisters van Rome (alleen vaticaan is wat ver weg). Vaticaanstad is eigenlijk het enige wat wij met de metro hebben gedaan, de rest hebben we gelopen.

Gereisd met partner in februari 2018

Mogelijk voor een derde keer!!

Marieke Zeuren,
    19-3-2019

Voor de tweede keer in dit hotel. In november 2018 ook hier geweest. Deze keer hadden we een erg kleine kamer. Verder was alles goed verzorgd. Het ontbijt super goed verzorgd en het ontbreekt aan niets. Alleen het Nederlands gekookte eitje

Gereisd met vrienden in maart 2019

Fantastische dagen gehad, de moeite waard.

Sherouk,
    6-3-2019

Mijn man en ik vebleven in hotel Morgana, ligt 2 min lopen van centraal station, personeel zijn erg vriendelijk, ontbijt is heerlijk en genoeg variatie.

Gereisd met partner in februari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heerlijk genieten!

Nathalie,
    18-2-2019

Kleine maar schone kamer vlakbij het Colosseum. Elke dag schone handdoeken. Er is een leuk dakterras waar je heerlijk kunt zitten en de dames bij de receptie zijn super aardig. Wij hebben zeker genoten in dit eenvoudige, maar schoon en centraal gelegen hotel.

Gereisd met partner in februari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl