Italië

We hebben een aantal aanbieders voor Italië voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Italië

Rob van Klinken,
    8-3-2019

Vriendelijke mensen, receptioniste was super vriendelijk en behulpzaam. Het eten was goed. Kamers waren schoon, et cetera. Rome zelf was ook fantastisch. 8 maart is 1 maart

Gereisd met vrienden in maart 2019

Geweldig

Kevin,
    12-2-2019

Fantastisch hotel! Vriendelijk personeel en onwijs schone kamer. Ontbijt was prima niet heel uitgebreid maar goed te doen! De kamer daarin tegen was echt geweldig elke dag netjes schone handdoeken en andere spulletjes! mooi,schoon,netjes PRIMA! De balie is 24/7 beschikbaar. Metrohalte op 2min lopen vanaf het hotel en alles vanaf die metro te bereiken in Rome. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in februari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastisch hotel!

Tessa Hartog,
    23-1-2019

Hotel ligt redelijk ver uit het centrum (ca. 20/25 minuten met de bus) maar er is een goede busaanaansluiting. Het is een 4-sterren hotel wat voelt als een 5-sterren hotel. Er is een zwembad op het dak aanwezig en doordat er geen kinderen mogen rennen en spelen is het er heel erg relaxed! Ook het restaurant is geweldig, voor een relatief goedkope prijs heb je een erg luxe drie gangen diner. De hotelkamers zijn ook erg mooi. We hebben genoten! Echt een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2018
    H10 Guest Services, Yield , 25-1-2019

Dear Mrs. Hartog,

first of all I would like to thank you for your recent stay at H10 Roma Città and for the time spent writing this review.

We are glad you had a nice experience with us and that you found easy to reach the city centre by bus.

We hope to welcome you back to H10 Roma Città.

Best regards

Het was geweldig en met mooi weer en heerlijk eten

Marianne Geurts,
    23-1-2019

Het is een schitterende stad en ik zou echt een bustour of fietstour nemen, dan weet je goed van het ontstaan van de gebouwen. Goed je tas en telefoon bij je houden, ze stelen heel veel!

Gereisd met vrienden in november 2018

Heerlijke camping, maar chauvinisme mag wat minder

Michiel,
    29-12-2018

Op deze camping is een auto wel handig om te hebben. Winkel is duur maar dat weet je. Even verderop was een prima supermarkt. Wij hadden geboekt via touroperator. Een uitstekende stacaravan, iets wat afgelegen van het centrum en zwembad. Maar het is een middelgrote camping dus voor uw beeld lopen naar zwembad 5 minuten en winkel dus begin hooguit 7 minuten, en nee dat is niet rennen!! Een mooi lagune bad. Het diepe bad zou wat groter mogen. Voetbalveldje is super evenals het volleybalveld. Ze hebben meerdere lifeguards werken, maar die letten vooral op de buitenlandse toeristen en owee als die per ongeluk tegen een van de italiaantjes terecht kwam dan werd er in erbarmelijk slecht Engels gecommuniceerd. Andersom was er geen vuiltje aan de lucht. Hier zou de directie tegen moeten optreden. Restaurant was heerlijk, ligging tov Rome uitstekend!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
    Camping Village Fabulous, Direttore, 7-1-2019

Beste Michiel,

Hartelijk dank voor uw recensie.

Fijn om te horen dat u onze structuur een prima camping vindt.

Het is heel belangrijk voor ons om feedback te krijgen, zodat we continue onze services kunnen blijven verbeteren.

We bedanken u nogmaals voor uw bezoek en hopelijk tot ziens!

Met vriendelijke groeten,

Fabulous Village