Reviews over accommodaties in Italië

Geweldig!

Iris,
    26-11-2018

Top verblijf gehad met mijn vriendinnen! Ze hebben een heerlijk restaurant waar we bijna elke avond aten. Ook leuke feesten met buitenlandse studenten die aan een rondreis beginnen en dit als bestemming hebben. Ook veeel bezocht, metro zit om de hoek en is niet duur. Ook een mc donalds vlakbij en tegenover de camping zit een grote suoermarkt.

Prima verblijf gehad.

Saskia,
    15-11-2018

Mooie prijs/kwaliteit verhouding. Erg schoon! Wel wat gehorige kamers.

Gezellig Hotelletje, midden in Rome!

Timo,
    8-10-2018

Prima goedkoop en zeer schoon kleinschalig hotel. Vriendelijk personeel, eenvoudig maar goed ontbijt in een gezellige kleine ontbijtruimte. Handig centraal gelegen, naast station, met kofferservice, ideaal bij aankomst en vertrek! Twee prima Italiaanse restaurantjes om de hoek. Echt een aanrader👍.! Timo

Prima geschikt voor bezoek aan Rome

Aad,
    28-9-2018

Camping zeer geschikt om Rome te bezoeken. Je kan zelf een geschikte plek uitzoeken. De campingwinkel was enkele uren in de ochtend en namiddag open. Hier alleen brood gekocht. Het grote pluspunt van deze camping is dat om het half uur een busje vertrekt vanaf de camping naar station Prima Porta. Een enkele reis is 1 Euro. Bij dit station staat het busje dan weer klaar voor campinggasten weer naar de camping te brengen.

Het sanitair is voldoende. Het zwembad is niet groot maar geeft wel verkoeling na een hele dag in Rome te zijn geweest.

Leuke camping met goede ligging

richard,
    23-9-2018

Dit was mijn tweede jaar op de camping en het was net zo goed als vorig jaar. Niks te klagen en een hele chille vakantie gehad.

Camping Village Fabulous, Direttore, 25-9-2018

Beste Richard,

We willen u hartelijk bedanken voor uw loyaliteit en vertrouwen in onze camping, evenals voor de tijd die u besteed heeft om uw recente ervaring op Zoover te delen. Fijn dat we u ook dit jaar weer hebben mogen verwelkomen. Hopelijk komt u ook volgend seizoen weer terug voor een andere "chille vakantie"!

Tot snel!

Met vriendelijke groeten,