Hamburg

stedentrip accommodaties Hamburg

We hebben een aantal aanbieders voor Hamburg voor je op een rij gezet:

Stedentrips.nl
Stedentrips.nl

Reviews over Hamburg

• 8Benita 27-09-2019

Immer wieder schön

Hamburg ist immer wieder sehenswert. Sehr gute Shoppingmöglichkeiten. Im Gegensatz zu Stockholm jedoch sehr dreckig und sehr viele Penner. Aber immer noch besser als in den meisten deutschen Großstädten

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Jovana 04-09-2019

If I was a city, I would be Hamburg.

I don't have words for it. It's something you just have to see and feel

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Zorg voor natuur

Alleen gereisd in september 2019

• 9Mark Holland27-08-2019

Very Cultural Port

This place is great for fresh fish and a laid back atmosphere

• 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Zorg voor natuur

augustus 2019

• 8Marlou01-08-2019

Fijne en mooie stad voor en lang weekend.

Was aanwezig als supporter van mijn zoon en zijn sportvrienden bij de Ironman Hamburg op zo 28 juli. De andere dag een wandeling langs alle highlights van Hamburg: prachtige stad met veel bezienswaardigheden en een levend havengebied. Veel water en bruggen in de stad. Vooral het uitzicht vanaf de Elbphilharmonie is de moeite waard. En de Dietmar-Koel-Strasse vol met Spaanse, Portugese, Italiaanse en Braziliaanse eetgelegenheden is gezellig. Groot winkelgebied voor de liefhebber. Uniek dat er in de stad gezeild kan worden , op de Alster. Rondom de Innen Alster kun je heerlijk wandelen. Gezellige terrassen, zowel langs alle wateren in Hamburg als op onverwachte plekjes. Sinds 1 juli mogen de e-steps gebruikt worden op de openbare weg in Duitsland; en daar werd veelvuldig gebruik van gemaakt.

• 8Omgeving
    • 7Zorg voor natuur

Alleen gereisd in juli 2019

• 9A. Holsappel14-06-2019

Geweldige tijd gehad in een levendige stad.

Een midweek sightseeing, espressobarretjes bezoeken en fotograferen. Binnen een paar uur sta je in Hamburg waar we eerst op de Hamburgse foodtruck market na de autorit fijn wat aten. Daarna direct door naar de expositie van Lauren Greenfield in Haus der Photographie bij de Deichtorhallen. Een prachtige expositieruimte. De dagen er op hebben we de espresso barretjes en coffee roasterijen Hermtic, Playground en Törnqvist. De laatste lijkt een te hippe tent maar een mustdo voor de echte koffie liefhebber. De volgende dag stond in het teken van fotograferen in Speicherstadt en een wandeling in st. Pauli en door de oude Elbtunnel waar je aan de andere zijde van de Elbe een prachtige skyline van Hamburg centrum ziet. De dag daarop zijn we naar Blankenese gereden. Waar je een prachtig uitzicht heb op de Haven van Hamburg. Er zit een leuke horecagelegenheid op een ponton in de rivier. De reis sloten wij af met een diner bij Hobenköök.

• 9Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in april 2019

• 8Yolanda Slotboom11-04-2019

We gaan graag in de kersttijd naar Duitsland voor de mooie koren.

• 7Omgeving
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in december 2018

• 8Annet De Vries10-01-2019

Voor herhaling vatbaar

Adina apart hotel. Geweldig . Prachtige stad. De haven vonden we geweldig. Moet iedereen een keer zien. Het prachtige speicherstad. Met mooie gebouwen.

Gereisd met partner in december 2018

• 9Daniel07-01-2019

Leukste stad van Duitsland

Afgelopen twee jaar Hamburg twee keer bezocht. En volgende maand zullen we Hamburg opnieuw bezoeken. We wonen in Enschede, dus Duitse steden zijn vaak dichterbij dan steden als Amsterdam en Den Haag. Veel Duitse steden hebben wij al bezocht, maar Hamburg is tot nu toe onze favoriet. Vooral St. George is een erg leuke en gezellige wijk. De omgeving rondom het station is alles behalve prettig, maar even doorbijten en je loopt het leuke St George binnen. Die Lange Reihe is binnen deze wijk de leukste straat, met verschillende boetiekjes, lekkere restaurantjes en barretjes. De wijk is erg openminded, bijgevolg veel gaybars en kunstenaars.

De stad is vooral erg afwisselend: de beroemde imposante pakhuizen, luxe winkelstraten, feestende Reeperbahn en de hippe wijk Sternschanze/schanzeviertel is het bewijs hier van.

En opvallend: de inwoners zijn veel vriendelijker dan de inwoners van Berlijn en het Ruhrgebied.

• 9Zorg voor natuur
    • 10Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in februari 2018

• 9Judith B.24-09-2018

Echt een aanrader

Hamburg is een bruisende stad: een kruising tussen Berlijn en Amsterdam. De mensen helpen je overall♡♡ en te voet in het centrum kun je alles makkelijk vinden. Zeer de moeite is het schanzenviertel met kleine winkeltjes en markt. Om Hamburg heen is veel ruimte en groen. Ik kom terug!

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2018

• 9Linda17-09-2018

Heel mooi

Mooie stad, veel water, cultuur en mooi winkelgebied.

augustus 2018

10 van de 189 reviews gezien