Frankrijk

2.238

stedentrip accommodaties Frankrijk

We hebben een aantal aanbieders voor Frankrijk voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Frankrijk

Prima hotel voor een aantal dagen!

Kas,
    24-2-2019

Het hotel is perfect voor een citytrip naar Parijs. De kamer is vrij klein, maar alles wat je verwacht is aanwezig. Personeel is erg vriendelijk en spreekt prima Engels. Service is prima. Elke dag word het bed opgemaakt en krijg je schone handdoeken. Verder was het op de laatste dag ook geen enkel probleem dat we onze koffers nog even achter lieten in het hotel (bij de receptie).

Beetje vreemd was wel dat je bij het verlaten van het hotel je sleutel af moet geven bij de receptie, maar goed dan kun je hem ook niet verliezen.

Het ontbijt is niet heel spectaculair maar wel meer dan genoeg. Het ontbijt bestaat uit 2 flinke koppen koffie of thee, 2 glazen jus d'orange, 1 croissant, 1 half stokbrood en verschillende jam. (Alles per persoon). Grote pluspunt van het ontbijt: het brood komt dagelijks vers van de bakker en dat is goed te merken!

De ligging was verder ook prima! Metro op 5 min lopen en geen last van lawaai vanaf de straat.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Keurig hotel en uitstekende locatie

Danka,
    16-2-2019

Het hotel is keurig netjes, ontbijt is eenvoudig maar prima en er is zelfs een lift. Aan het einde van de straat is een metrostation dat je in 2 haltes naar het Gare du Nord brengt, om de hoek is een uitstekende supermarkt en het is op 5 minuten lopen van het Place de la Republique. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Vriendelijke mensen, wifi was soms wat zwak.

Gereisd alleenreizend in februari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima hotel

Dineke,
    12-1-2019

Prima hotel voor een stedentrip! Goed ontbijt en prima kamer. De badkamer was op zich prima, alleen was de gehele badkamer kleddernat na het douchen (er zat geen deur/douchegordijn bij de douche). Zou fijn zijn als dat er was geweest of een trekker om het droog te maken na afloop. We hebben het nu gedroogd met alle handdoeken.

Gereisd met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Klein,netjes hotel,lekker ontbijt,dichtbij station

Nijskens,
    22-11-2018

Ligt heel dicht bij Gare du Nord,loopafstand. Heel handig als je met de trein gaat. Goed ontbijt,heel royaal.Aardig personeel. Klein hotel,kamers ruim genoeg voor citytrip van een paar dagen .

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Helemaal prima voor een citytrip

Mila,
    19-10-2018

Prima hotel in een leuke wijk en lekker dichtbij metro station Parmentier dus je kunt alle kanten op. Kamer was klein maar schoon dus voor ons helemaal goed. Het ontbijt bestaat uit een groot stokbrood, een croissant, jam, eigen kannetje j’us en koffie of thee. Voor ons was het ontbijt in ieder geval genoeg. Het hotel is dus geschikt voor mensen die een paar dagen op citytrip zijn en gewoon een schoon hotel willen met een goede slaapplek

Gereisd met vrienden in augustus 2018