• 2.057

Reviews over accommodaties in Frankrijk

Leuk kleinschalig hotel.

Miranda.,
    3-9-2018

Leuk kleinschalig hotel. Vriendelijk personeel. Kleine maar nette kamer en badkamer met airco en koelkast. Drukke straat aan de voorkant qua verkeer. Ben je een lichte slaper dan heb je oordoppen nodig. Goed ontbijt. Op 2 minuten lopen van de metrohalte Courcelles. Goed te bereiken vanaf Gare du Nord (1 overstap).

Loop je de straat uit dan zie de Arc de Triomphe. Op loopafstand van de Champs-Elysées en Parc Monceau. Op loopafstand ook diverse restaurants.

goede camping aardig druk in het voorseizoen

L.J.M. Pasveer,
    16-5-2018

camping is mooi gelegen nabij de stad Bordeaux. goed te fietsen naar de stad, het hart van het centrum ligt op 7 km afstand

Comfortabel hotel met super goede service

L,
    23-4-2018

Comfortabel hotel met super goede service. Veel te doen op loopafstand en rest met metro of uber. Ontbijt buiten de deur gedaan, in Parijs kun je overal prima ontbijten. Ook handig dat de parkeergarage vlakbij zit voor niet al teveel geld.

Fantastisch!

Jootje,
    7-11-2017

Vriendelijk personeel, kamer heel schoon, elke dag schone handdoeken en een opgemaakt bed, heel fijn bed, kamer heel klein maar alles wat je nodig hebt zit erin! Heerlijk ontbijt, veel keuze. Hotel vlakbij metro Courcelles! Ik beveel dit hotel iedereen aan.

Prima stay

Maxim,
    3-8-2017

Prima ontvangst, hadden het niet zo mooi en groot verwacht, in een buitenwijk van bordeaux. Verder restaurant zeer lekker gegeten. Aanrader