• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

stedentrip accommodaties Durango

Reviews over Durango

• 8Tes21-08-2013

Mooi western bergstadje

Durango is best een populaire vakantiebestemming, ook voor Amerikanen. Daardoor is het vrij duur qua verblijf, eten en drinken. Het viel ons op dat de restaurants en bars chiquer zijn dan in de meeste steden en dorpen waar we verbleven hebben. We hebben even moeten zoeken alvorens een gewoon restaurant te vinden, uiteindelijk zijn we bij een Mexicaans restaurant uitgekomen waar de prijzen aanvaardbaar waren en het eten trouwens zeer lekker was. Avonds zijn er een pak saloons en bars waar je terecht kan. Durango is zeker leuk als je eens wat meer wil besteden. Je kan er een treintje nemen naar een oud mijndorpje in de bergen, goed voor een daguitstap. Vooraf reserveren is echter noodzakelijk want het treintje is zeer populair.

• 8Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 9Frank08-07-2013

Alles in 1, Historie, cultuur en natuur

Geweldig, puur en mooi, Alles in 1. leuk oud western stadje.

• 10Sfeer in stad

mei 2013

• 9mervin23-05-2013

Sfeervol stadje!

Durango is een heel sfeervol stadje waar een soort van western sfeer hangt. Leuke plaats om te bezoeken, vriendelijke mensen, leuke winkeltjes. Vanuit Durango kun je op de bekende oude stoomtrein richting Silverton. Maar je kunt ook andere excursies gaan doen, zoals raften. Met andere woorden: een prima plek voor een bezoek. Wij gaan er zeker nog eens naartoe!

• 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Jean-Paul27-07-2012

Leuke stad

Ademt echt nog een western sfeer uit.

• 9Cultuur
    • 8Sfeer in stad

juli 2012

• 8jan22-08-2009

Nice Town

Durango is een plaats (city) in de Amerikaanse staat Colorado waar nog een ouderwetse stoomtrein dagelijks zijn ritje maakt. gezellig !

• 9Cultuur
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in juni 2006

• 8Mathilde24-10-2007

Leuk stadje, geeft leuke afwisseling op een reis door de warme Nationale Parken in het Zuid-Westen. Hoogtepunt is natuurlijk de Durango-Silverton stoomtrein. Erg leuk! Boek als het even kan van te voren (zie hun website): heen met de trein, terug met de bus. Als je niet van te voren gereserveerd hebt, zijn de bussen al vol en moet je met de trein weer terug (en dan is 3,5uur enkele reis wel lang). Wij zaten in een dichte wagon en dat is wel een aanrader want het is daar toch koud in de bergen. Ramen kunnen wel open, dus je kunt alles goed filmen vanuit je wagon.

Gereisd in oktober 2007

• 7Fam Weggelaar12-02-2005

Aardig stadje,wij zouden het treinreisje naar silverton gaan maken. Mijn vrouw heeft veel last van haar rug dus vroegen we aan de conducteur of er goede zit banken waren.Hij rade het af,houten banken.we hebben de zelfde rit met de auto gedaan.Aanrader.

Gereisd in februari 2005

• 8Simone22-01-2005

Durango is een leuk klein stadje, voor USA begrippen erg aangenaam. Gezellige winkeltjes. Het ligt op de grens tussen de rode rotsen van Utah en Arizona en de bergen van Colorado. Wij vonden het een heerlijke verkoelende stop in een lange warme Camperrondreis. Er zijn bossen, die hadden we komend vanuit het westen al een tijd niet meer gezien.

Gereisd in januari 2005

• 8Drees05-03-2004

Durango is een slaperige stad. Wel leuke restaurantjes en een bioscoop. De bijzondere attractie hier is de stoomtrein naar Silverton. Leuke tocht met een oude trein langs bergpaden naar een leuk bergstadje, maar duurt wel erg! lang. Soms bieden ze aan om een kant op de trein te nemen en de andere kant op de bus (dan is het maar 15 minuten), dat zou ik zeker aanraden.

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd in maart 2004