stedentrip accommodaties Chili (Chile)

Reviews over accommodaties in Chili (Chile)

Voor herhaling vatbaar

Anita,
    23-11-2018

Gezellig hotel in het centrum van Santiago de Chili. In de buurt van verschillende bezienswaardigheden. heel erg goed ontbijt en vriendelijk personeel.

Super!

Elske,
    1-11-2018

Super vriendelijk personeel! Ze regelen alles meteen voor je. Kamers waren heel netjes en ruim, de badkamer beetje verouderd maar heel schoon. Prachtige tuin aanwezig. Het ontbijt was heerlijk, vers en gevarieerd! Diner ook heel lekker!

geselekteerd door reisagent

heer rousseau,
    7-3-2013

centraal gelegen op korte afstand van oud gedeelte

Schitterende locatie en prachtig koloniale kamers

M,
    22-11-2012

In midden van de stad, alles op loopafstand, Nederlandse eigenaar die het echt prima voor elkaar heeft. Heerlijke bedden, prima badkamers en echt grote kamers, maar nog geluidsarm ook. Wij hebben er veel te kort geslapen na een lange reis van 32 dagen, maar raden deze Casa aan iedereen aan!

Een mooi hostel om santiago te verkennen

Kally,
    1-9-2012

Een gezellig ogend hostel waar je veel reisgenoten tegenkomt. Personeel is vriendelijk. De kamers zijn prima om alleen te slapen en te douchen. Minpunt: de houten vloeren die kraken. Ontbijt was ook goed