stedentrip accommodaties Bourgogne

Reviews over accommodaties in Bourgogne

Top hotel!

Miriam,
    27-1-2018

Fijne kamers met kitchenette, fijne bedden. Prima ontbijt. Parkeren kan in een nabijgelegen garage om de hoek.

Saskia,
    29-8-2017

Authentiek verblijf midden in centrum.Terug in de tijd .Zaten in een soort appartement met prachtige badkamer extra slaapkamer op bovenverdieping.

Heel schoon .Heerlijk ontbijt{maakte zelf eigen gemaakte jam}.Zeer vriendelijke eigenaresse.

Absoluut goede prijs kwaliteit verhouding.

Dit was onze tussenstop..Zeer de moeite waard ,ook om even het centrum te verkennen.

Kijk op de site en je ziet de prachtige foto 's van Bed en Breakfast.

Aanrader!

Jammer dat er geen parkeerplaatsen bij zijn.

Marleen,
    7-8-2017

Wij hadden het hotel als tussenstop geboekt. Omdat wij na 19.00 aankwamen konden wij de bus nergens kwijt. Parkeergarage was gesloten dus moesten we hem aan de weg neer zetten, maar nergens een plek, na meerdere rondes te hebben gereden terug naar het hot. Gelukkig mochten wij na enig overleg de bus laten staan op het terrein. Kamers waren super, goed ontbijt, goede servic.

Gastvrijheid

HD44,
    10-5-2017

Een rustig en sfeervol appartement vond ik goed. Appartement was schoon en makkelijk bereikbaar. Geen slechte ervaring.ondervonden.

Heerlijk verblijven in de Bourgogne

Marja,
    16-9-2016

Een prachtig Chateau, gelegen in een mooie tuin met een heerlijk zwembad. De service is van hoog niveau en het restaurant, gevestigd in een apart bijgebouw met terras, serveert culinaire heerlijkheden. Saigon la Rue zelf stelt weinig voor, maar ligt ca 5 km van de Route de Grand Crus de Bourgogne met alle bekende wijnstadjes en wijnhuizen.