Stage Service & Support

Ons service team helpt klanten met al hun vragen. Van persoonlijk reisadvies tot het boeken van een vakantie. Alle vragen komen binnen via WhatsApp, chat, telefoon, e-mail en social media. Goede service vinden wij erg belangrijk en ook klanten waarderen onze persoonlijke service met maar liefst een 9+!

Tijdens je stage help je het service team zo goed mogelijk te helpen bij het beantwoorden van vragen. Soms help je achter de schermen met het uitzoeken van een vraag en op andere momenten ben je actief bezig met Whatsapp of de chat.

Als eerste: je bent gedreven om iedere klant een goede dag te bezorgen. Je hebt pit! De klantenservice kan wat jou betreft altijd sneller, beter en vooral ook leuker! Het is belangrijk dat je de Nederlandse taal goed beheerst.

• Het uitzoeken van klantvragen bij zowel verschillende afdelingen als partners.
  • Je werkt mee op de klantenservice, op alle kanalen.
  • Je neemt keuzehulp vragen aan en helpt bij het uitzoeken van een vakantie.

Dit is een ideale stage voor studenten die graag meer ervaring willen opdoen in service gerichte dienstverlening. Je leert bij één van de meest digitaal vooruitstrevende bedrijven van het moment.  Zo doe je ervaring op met de nieuwste ontwikkeling op het gebied van klantenservice zoals een chatbot. Je krijgt veel ruimte om te leren en met deze werkervaring heb je straks een stap voor als je bent afgestudeerd.

Als start-up zijn we een klein en hecht team. We vinden het daarom belangrijk dat je goed in het team past. Wij zijn jong, data gedreven en werken iedere dag samen om het eindresultaat te verbeten. We hebben een gezellige, informele en open cultuur.

En verder...

• De startdatum is in overleg
  • Je werkt vanuit ons kantoor in harte Rotterdam (Witte de Withstraat). Gezien de huidige omstandigheden m.b.t corona zal je (veel) vanuit huis werken.
  • Deze stage is voor studenten van TIO, HTRO of MTRO opleidingsniveau 4.

Ben je enthousiast geworden? Super! Stuur je sollicitatie naar [email protected]

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij