Stage Content en Product

Ben jij op zoek naar een leuke, afwisselende stageplek waar jij je schrijfskills verder ontwikkelt? En vind jij het leuk om je bezig te houden met het product? Dan zijn we misschien wel op zoek naar jou! Voor de periode september 2021 - januari 2022 zijn we namelijk op zoek naar een enthousiaste stagiair(e) die ons team kan versterken.

Over Zoover

Zoover is de grootste hotel- en vakantiebeoordelingssite in Nederland. Vanaf 2005 hebben we ruim 3,8 miljoen reviews verzameld over meer dan 400.000 accommodaties en bestemmingen. Naast reviews, vind je op Zoover ook inspirerende blogs, tips voor jouw vakantie en een compleet overzicht van reisorganisaties. Maar de behoefte van de klant blijft veranderen. Met het vele aanbod op de markt is het vergelijken van verschillende vakanties een tijdrovend proces geworden. Om de vakantieganger hier een handje bij te helpen zijn we sinds kort begonnen met het aanbieden van vakanties. De boeking verloopt via Zoover, de vakantie boek je met een reisorganisatie naar keuze.

Recentelijk is Zoover overgenomen door de travel start-up Vakanties.nl. Samen zullen zij er voor zorgen dat Zoover hét platform wordt om je vakantie te vergelijken én te boeken. We zijn een hecht team van ruim 40 medewerkers. Samen met ruim 30 andere tech startups zitten we midden in het centrum van Rotterdam, in het pand van 42Workspace. Als onderdeel van de community ben je welkom op alle borrels en events!*

Jouw opdracht

Je gaat een concurrentie-analyse doen op het gebied van social media. Je doet onderzoek naar de activiteiten, het sentiment en de resultaten van onze concurrenten. Je brengt een advies uit hoe Zoover zich kan onderscheiden en groeien op social media.

Wat ga je doen?

Je gaat werken in het marketing team en gaat daardoor met verschillende collega’s samenwerken. Je houdt je bezig met allerlei content op de website, maar gaat ook aan de slag voor het product team. Een afwisselende stage dus, waarin je alle aspecten razendsnel leert! Je zult je onder andere bezig houden met:

• de accommodatiecontent van A-Z verzorgen;
  • het onderhouden van de social media kanalen: van bedenken tot uitvoeren tot analyseren van de content voor Facebook en Instagram (ervaring met photoshop is een pré);
  • inspirerende blogs schrijven;
  • de content van de website Vakanties.nl verbeteren;
  • schrijven van content voor de chatbot;
  • prijs- en concurrentievergelijkingen maken voor ons VTO-product.

Solliciteren?

Ben je enthousiast geworden en wil je graag solliciteren? Stuur je CV en korte motivatiebrief dan naar [email protected].

*Door de huidige situatie omtrent corona werken we op dit moment zo veel mogelijk thuis. We weten natuurlijk niet hoe de situatie zal zijn op het moment dat je je stage bij ons start. Houd er daarom rekening mee dat je tijdens je stage mogelijk ook thuis moet werken.

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij