Hotel Pink Sands Club

Hotel Pink Sands Club

1 review over Hotel Pink Sands Club in het Nederlands

2008

Eerst sparen dan absoluut doen!!!!

Judith en Kelvin
25-7-2008

Can-ou-an (= schildpad) Island. Wij hebben onze huwelijksreis hier doorgebracht. Een klein groen eiland omgeven door een turqoise caribische zee, witte zandstranden en heel veel schildpadden. Je moet er 10 uur voor vliegen met als hoogtepunt een privevlucht van Barbados naar Canouan, maar dan heb je ook wat, rust en absolute luxe van A tot Z. Toegegeven het is een dure exercitie, maar als de dollar goedkoop blijft en je let op wat je doet is het een topper. We hebben voor 500 dollar een boot gehuurd voor een snorkelexcursie naar de Tobago Cays, laat deze kans niet aan je voorbij gaan want je ziet een prachtig rif en je zwemt er tussen de zeeschildpadden! Helaas is deze uitgave noodzakelijk want rondom het eiland snorkelen levert alleen zeewier op! De kamers zijn zeer goed, we kregen na een klein beestjes-incident onmiddelijk een upgrade naar een veel luxere villa. Het Ontbijt is geweldig evenals het zwembad (40 m. lang) en de service. Elke kamer heeft een golfkar om in rond te rijden

Gereisd Met partner in juli 2008

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Pink Sands Club

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pink Sands Club in Carenage Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pink Sands Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.