Reviews over Carenage Bay

Eerst sparen dan absoluut doen!!!!

Judith en Kelvin,
    25-7-2008

Can-ou-an (= schildpad) Island. Wij hebben onze huwelijksreis hier doorgebracht. Een klein groen eiland omgeven door een turqoise caribische zee, witte zandstranden en heel veel schildpadden. Je moet er 10 uur voor vliegen met als hoogtepunt een privevlucht van Barbados naar Canouan, maar dan heb je ook wat, rust en absolute luxe van A tot Z. Toegegeven het is een dure exercitie, maar als de dollar goedkoop blijft en je let op wat je doet is het een topper. We hebben voor 500 dollar een boot gehuurd voor een snorkelexcursie naar de Tobago Cays, laat deze kans niet aan je voorbij gaan want je ziet een prachtig rif en je zwemt er tussen de zeeschildpadden! Helaas is deze uitgave noodzakelijk want rondom het eiland snorkelen levert alleen zeewier op! De kamers zijn zeer goed, we kregen na een klein beestjes-incident onmiddelijk een upgrade naar een veel luxere villa. Het Ontbijt is geweldig evenals het zwembad (40 m. lang) en de service. Elke kamer heeft een golfkar om in rond te rijden