Hotel The Westin Dawn Beach Resort & Spa, St. Maarten

Hotel The Westin Dawn Beach Resort & Spa, St. Maarten
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor The Westin Dawn Beach Resort & Spa, St. Maarten voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel The Westin Dawn Beach Resort & Spa, St. Maarten in het Nederlands

Geweldig

Diede
14-8-2017

Prachtig resort, schoon, ruime kamers, heel groot zwembad, aan het strand gelegen.

Geweldige huwelijksreis!

MLJ van den Brink
6-5-2017

Heerlijke huwelijksreis gehad! Schitterend zwembad met bar, fijn strand, heerlijk ontbijtbuffet met zeer veel keuze en mooie ruime kamers. Bij aankomst stonden er aardbeien met chocolade en een felicitatiekaart klaar op de kamer, erg leuk! Het resort ligt wel wat afgelegen maar met een huurauto was alles heel goed te doen. Gezinnen met kleine kinderen zou ik dit hotel niet adviseren (te weinig te doen) maar voor volwassenen absoluut een aanrader!

Het was alles in orde. Wat mij stoorde was de enorme grote casinozaal direkt bij de ingang van het hotel. Dag en nacht liepen de machines zonder dat er spelers waren.

Super!

Hans
5-7-2014

Prima week gehad in dit Hotel; kamers prima! Ontbijt heerlijk, het ontbreekt aan niets. Diner is in hotel ook goed te doen, men mist alleen op terras sfeerverlichting, maar daar waren we na 1 dag ook aan gewend. Personeel en management team erg vriendelijk. Hotel ligt rustig; dus je hebt of auto nodig of je maakt een tour met gids. Voor kinderen weinig tot niets te beleven. Dit hotel is prima als je gaat voor relaxen en mooi weer. Wil je er in de avond op uit of meer beleven dan zal je ergens anders naar toe moeten. Kortom ons prima bevallen!!

geen tweede keer

Joosten
15-2-2012

Het Westin op St. Maarten heeft eigenschappen die ze zelf niet kunnen beïnvloeden zoals de wat afgelegen ligging. Je bent van huurauto of (prima) taxi's afhankelijk. De ligging aan de Atlantische Oceaan betekent een ruwere zee en meer wind. Voor ons geen probleem. Het zwembad is heerlijk, de kamers zijn ruim met een erg comfortabel kingsize bed. Het hotel heeft een wat vergane glorie uitstraling, vlekken in de vloerbedekking enz. In de lobby zit een groot casino (!), waar gerookt mag worden.

Wat ons met name verbaasde/stoorde was de service in de restaurants en de front desk. Ongeïnteresseerd, of het ene moment joviaal en het andere moment zien ze je niet staan, dames die je proberen te strikken voor een timesharing-praatje. De vele Amerikanen in het hotel vinden het kennelijk normaal. Wij niet in een 4+ sterrenhotel. Het eten in het hotelrestaurant Aura was ronduit slecht. Er zijn betere hotels te vinden (Radisson Blu kregen wij getipt)

Fantastisch hotel!

M.
9-8-2011

Fantastisch hotel, mooi zwembad, goede service, prachtige kamer. Echt een aanrader!

Ultiem vakantieresort

pejo
8-1-2011

Wow, geweldig hotel met mooie kamers, prachtig strand ( zicht op St. Barths), heerlijk eten, super zwembaden met swim up bar (goeie cocktails), en bovenal: geweldige service. Je kunt in het hotel eten of in de naatsgelegen baai bij de beste strandtent ( mr busby's voor de kreeft ) of bij big fish (van nederlandse) leuk concept en vooral gezellig. Je zit ook zo in het Franse gedeelte (captain Olivers aan de haven of smiddags een crêpe eten in marigot) Bikini kun je taxfree kopen in het winkeltje beneden, net als de eigen vestiging in t hotel van little switzerland! Waren tusendoor een paar dagen naar Anguilla en bij terugkomst werden we door onze 'vrienden' van t hotel allerhartelijkst ontvangen, kregen bij vertrek een late checkout. Als ik weer naar St. Maarten ga, ga ik zeker weer naar The Westin.

Super hotel

Dansercoer T
7-3-2009

Mega hotel, Alles is tot in de puntjes verzorgd en is er king-size. Schitterend Casino beneden en een aantal leuke winkeltjes. kamers zijn ruim bemeten en heeft zalige bedden.

Heel mooi zwembad met bar in het water.

één nadeel, je moet altijd een taxi nemen naar het centrum...

Luxe oase aan prachtige zee!

Berthelotte
11-1-2009

Na 2 nachten in een budgethotel was het Westin een oase van luxe! De service bij aankomst was ronduit slecht: onze kamer was nog niet klaar. Zijn vijf keer teruggeweest en werden steeds weer weggestuurd. Eindelijk na 5 uur wachten was de kamer klaar. Koffers werden niet gebracht, vier keer gebeld, uiteindelijk zelf gaan halen. Drie keer moeten bellen om extra bed.

Rest van het personeel was buitengewoon vriendelijke en heel servicegericht. Heerlijk ontbijt, prachtige kamers, schitterend zwembad, lekker bubbelbad, prachtig strand met heeeeeeeeeeeeeeerlijke zee, waar we uren in hebben gezeten. Kortom: we hebben met volle teugen genoten van het Westin. Wij zaten er wel buiten het seizoen in een voordelige periode, anders is het wel erg duur!

2007

Het nieuwste en meest luxe hotel Resort & Spa van St Maarten! De service was uitmuntend; zeker in vergelijking met de rest van het (Nederlands) Caraïbisch gebied. De medewerkers proberen je op een (aangename) persoonlijke manier te benaderen.

Het hotel heeft twee restaurants; Ocean is gericht op de vele Amerikaanse gasten en Aura is een restaurant met Franse keuken/haute cuisine. Dit laatste restaurant is meer dan de moeite waard te bezoeken.

Enig minpuntje is dat het hotel wat afgelegen ligt, zodat je 's avonds niet snel naar het uitgaanscentrum in Maho Beach rijdt.

Het zwembad is op dit moment het grootste van het eiland en met twee niveaus ook erg mooi.

De hotelkamers zijn mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. Het bed en de badkamer zijn zeer comfortabel en dat zijn toch dé criteria voor een prettig verblijf in een hotel.

ABC Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Westin Dawn Beach Resort & Spa, St. Maarten in St. Maarten / St. Martin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Westin Dawn Beach Resort & Spa, St. Maarten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel The Westin Dawn Beach Resort & Spa, St. Maarten