Hotel The Royal Turtle Inn

Anders

Prima *** hotel

Arija
23-6-2011

Hotel The Royal Turtle Inn ligt aan de overkant van de weg langs het vliegveld. Dit maakt het een prima hotel voor een stop-over op het eiland. Goede prijs en kwaliteit redelijk. Mijn verblijf voor één nacht was er plezierig, mooie kamer en goede service.

welkom in de dieren(mishandel)tuin

kuijpers ,holtrop
22-7-2010

wij zijn vorige maand naar de turtel inn geweest, en echt nooit meer....

hele slechte bedden, we waren echt helemaal brak de volgende morgen, en dat kwam mede door dat het vergeven is van papagaaien in kooien, die rond 5 uur als het wat licht begon te worden, begonnen te schreeuwen als idioten..

dus gevraagd om een andere kamer, hopend op een beter bed (NOT)...maar dat was ook gehorig door vliegtuigen (je zit 5 meter naast de landingsbaan) en omdat tussen ons en de buren alleen een dunne deur zat...je kon LETTERLIJK alles volgen....

als je binnen komt, zie je meteen 2 zielige aapjes in een kooi waar niemand naar om kijkt...echt zielig, het enige wat ze zagen was een muur en een vies stinkend tank station wat er naast ligt...het is ouwe troep, wat nodig eens aan gepakt moet worden qua onderhoud,

tijdens het douche viel dan ook de douche kop op m,n vriend z,n hoofd..

het is een van de goedkoopste slaap plaatsen, en dat krijg je ook voor je geld...nooit weer

2007

wij zijn hier in mei 2007 geweest en genoten mooie grote kamers met alles er op en er aan doet niet onder voor een groot hotelcomplex goede service en heel centraal, hebben alles van st maarten gezien en andere eilanden in de omgeving aanrader!!

Leuk klein hotel , mooie kamers en goede service

Susan van de Meer
13-5-2007

Leuk klein hotel , mooie kamers en goede service. Geweldig zwembad en dichtbij alles

Heel leuk en gezellig hotelletje, heel centraal en alles er op en aan, goed zwembad en aan zee, aardige mensen en mooie ruime kamers, zijn hier een week geweest in januari heel goed restaurant erbij en betaalbaar, aanrader!

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie op Sint dit

Jan & Cobie Driekruis
21-4-2007

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie op Sint Maarten, dit Hotel, een voormalige enorme villa direct aan het water heeft ons hart gestolen! Hele mooie ruime kamers, geweldige bedden, enorme badkamer, bescheiden maar net goed zwembad, ligbedden, en zeer centraal gelegen, ideaal om de buurt te verkennen, stranden binnen 4 minuten bereikbaar en heel dicht bij de luchthaven, het is heel schoon en zeer vriendelijke mensen, uitgebreid onbijten in het restaurant op de pier boven het zeewater, met een prachtig uitzicht, en s'avonds is het helemaal een sprookje om daar te dineren.

Wat ons opviel was dat veel gasten vaker gewees zijn, een goed teken.

Wij gaan hier zeker terug, zijn eerder in grote onpersoonlijke hotels geweest maar dit kan zich niet meten met deze accomodatie, dit is pas echt een hotel!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Royal Turtle Inn in St. Maarten / St. Martin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Royal Turtle Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.