Hotel The Caravanserai Beach Resort

4 reviews over Hotel The Caravanserai Beach Resort in het Nederlands

Hotel is goed!!!

Jilletje
2-7-2011

We hebben hier 12 dagen gezeten. We hebben op de eerste dag wel moeten verhuizen naar een andere kamer omdat de airco niet werkte. Toen we dit aangaven werd dit meteen opgelost door een andere kamer. Erg aardig personeel, zowel bij receptie, de dame bij de receptie waarbij je excursies kan boeken en natuurlijk Martie van de Poolbar!!! Bingo bij Martie is ook leuk!!!! Het schoonmaken werd elke dag gedaan, kon soms alleen wel wat beter. Leuk dat je vlakbij het vliegveld zit en alle vliegtuigen zo laag ziet overvliegen, tip: ga niet naar de Sunset Bar en Grill, maar naar de Boatbar die er vlakbij zit. Daar zitten veel lokals en krijg je ook lokale prijzen, ook hele lekkere pizza!!! Toe wij er waren werd er nog druk bijgebouwd. Ook komt er een restaurant bij op het terrein. Jammer dat het vrij rustig was i.v.m. low season was, denk dat het leuker was geweest als het hele hotel af was en vol was geweest, maar we hebben een super vakantie gehad!!!!

Gereisd Met partner in mei 2011

Het nieuwe resort is helemaal top!

Sjaak Vlugopdek
11-3-2011

Sinds januari 2010 is Caravanserai heropend. Alle gebouwen zijn nieuw. De ligging is super. Je verblijft "op de hoek" van Sint Maarten. Meer dan 180 graden ocean-view! Dit is uniek. De nieuwe hotelkamers zijn heel netjes en het personeel is heel vriendelijk. Ruime parkeergelegenheid. Sunset Bar & Grill is de enige plek in de wereld waar je de vliegtuigen bijna kan aanraken met het landen. Zeker een aanrader voor iedereen, jong en oud.

Gereisd Met partner in februari 2011

Aardig hotel maar niet meer dan dat

roja
12-5-2010

The caravanserai is een hotel met meer een bungalowachtige kamers een flinke woonkamer met keuken een grote slaapkamer badkamer een een klein balkon. vrijwel alle kamers hebben uitzicht op zee. Er is verder bij het hotel niets te doen toen wij er waren was bamboo bernies ( vroeger een hele gezellige bar) gesloten. Zij zijn op het terrein nieuwe appartementen aan het bouwen dus het geheel is nogal rommelig. In het weekend vooral heb je veel last van de naast gelegen disco Bliss tot diep in de nacht geluidsoverlast.

Gereisd Met partner in Mon Dec 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2006

Eén nacht overnacht in dit hotel

Elke
7-2-2006

Eén nacht overnacht in dit hotel. Kamer is zeer netjes ingericht met comfortabele bedden. Het is één groot complex met een supper gezzelige bar, the sunset beach bar echt een aanrader! De vliegtuigen komen letterlijk over je heen (zit naast vliegveld) En bij the bamboo bernies is ook goed te eten! Niets mis mee, redelijk geprijsd. Er zijn wel betere opties, plekken met mooiere stranden (vooral franse kant van het eiland).

Gereisd Anders in Tue Feb 07 2006 23:09:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Caravanserai Beach Resort in St. Maarten / St. Martin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Caravanserai Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.