Appartement Tamarind

26 reviews over Appartement Tamarind in het Nederlands

heel leuk gezellig appartement

dhr van zutphen
13-2-2017

heeft een mooi zwembad waar je ook in de schaduw kan hele mooie tropische tuin met veel vogels

app zijn al wat verouderd maar wel netjes

philipsburg is lopend goed te doen

je ligt vlak bij de cruiseschepen

Perfect

Jaco
31-7-2016

Dichtbij de natuur / klein schalig / persoonlijk / aandacht / attent / zeer betaalbaar / veilig / service gericht / dicht bij de stad / prima uitval basis / vooral veilig

Niet geschikt voor verwende (all inclusief) gasten (zijn wij dus niet)

Geen massa toerisme

nooit weer

ronald
15-2-2013

Vanwege werk zijn we hier en de werkgever heeft ons voor de 1e maand ondergebracht in Tamarind hotel,wat trouwens geen hotel is maar een complex met studio's en appartementen.Personeel is vriendelijk en behulpzaam,zwembad is netje,er is WIFI(tegen betaling)en de tuinen zijn goed onderhouden.Maar de rest is te erg.Eerst dachten we van het kan er mee door want het is maar voor een maand.Maar eenmaal uitgepakt begon de ellende.De inrichting is oud en versleten, keukenkastjes zonder handvaten en deurtjes die er zo uitvallen, tv werkt niet goed,douche had geen douchekop en er komt een heel klein straaltej uit.Badwater loopt niet weg, toilet stroomt regelmatig over,Mijn vrouw heeft uur in badkamer opgesloten gezeten omdat het slot niet werkte terwijl ik even weg was.De airco maakt een kabaal als een stofzuiger en om 3 uur s'nachts beginnen er tientallen hanen te kraaien naast je slaapkamer.Het appartement is zo slecht dat we na twee weken weggegaan zijn ondanks dat er een maand betaald is.

Prima appartementencomplex

Anneke
3-9-2012

Tamarind is een appartementencomplex van diverse verschillende eigenaren. Wij hadden een fantastisch appartement met alles erop en eraan. Het complex heeft een hele mooi tuin. Vanaf de eerste verdieping zagen wij de zee en het eiland Sint Barth. Vriendelijk personeel. Ligt in de buurt van philipsburg ( is te lopen) en Great Bay. De mooiste stranden liggen wat verder weg.

Philipsburg is 's avonds niet erg boeiend, geen druk en gezellig nachtleven tenzij er iets is geprogrammeerd op de Board Walk. Het eiland is klein, met de auto ben je zo het hele eiland rond. Taxi's zijn gemakkelijk te vinden.

Een heerlijk hotel

Jan van der Vlies
18-4-2012

Het was voor ons een groot plezier om tijdens ons 10 daags bezoek aan SXM in het Tamerind Hotel te verblijven. Rustig gelegen en op loopafstand van de boulevard, restaurants en winkels van Phillipsburg. Zeer vriendelijk personeel, fijn en schoon appartement en een fantastische tropische tuin met zwembad. Een oase van rust. Nieuw management heeft in nog geen jaar enorme verbeteringen aangebracht.

Tamarind vernieuwd!

Rinske
22-3-2012

Blij verrast met de vernieuwde studio's in het Tamarind Hotel. Prima lokatie om te verblijven. Goede betaalbare lokatie. Heerlijk rustig en 's ochtends heerlijke duik in het zwembad kunnen nemen. Gezellige en zeer net verzorgde tuin. Personeel zeer behulpzaam en altijd nemen ze tijd voor jou als gast om een praatje mee te maken. Tegenwoordig is er zelfs een mogelijkheid om te ontbijten bij Tamarind. Tevens kun je hier gebruik maken van WiFi.

Je kunt prima een wandeling naar Front Street maken. Achter het tankstation binnendoor en je bent er zo. Zelfs al afspraken gemaakt met de eigenaar als we volgend jaar wederom Sint Maarten bezoeken voor de Heineken Regatta 2013.

een rustige sfeer..

Emmy
18-1-2012

Wat heel fijn is aan tamarind is de geweldige tuin..Je ziet kolibrietjes en suikervogeltjes af en aan vliegen. Een klein zwembad, maar prima om s"morgens vroeg in te duiken. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Oké, je moet naar philipsburg wandelen ,maar daar is niks mis mee. Uiteraard kan je ook met de auto gaan, want je hebt op het eiland wel een vervoersmiddel nodig.

Je kan bij Pointe blanche de berg opwandelen en genieten van het mooie uitzicht.de Atlantische oceaan en de Caribische zee.. Praktisch gezien waren er niet veel keukenspullen.

De glorie keer terug!

jan29
16-5-2011

Er waait een nieuwe wind door Tamarind. Als permanente bewoner ervaar ik dat duidelijk. Het personeel en de nieuwe manager zijn erg vriendelijk en iedereen zet zich in om het niveau van het hotel omhoog te krijgen. Mocht u voor enkele maanden op Sint Maarten willen verblijven, dan is Tamarind een zeer betaalbare en veilige plek om te wonen.

Ga aub niet heen

abel_rapido
26-2-2011

Begint bij een zeer slechte ontvangst bij de receptie. Gebruikerlijk info die je als gast meekrijgt bij check in moeten we om vragen. mogelijkheden in en rondom het hotel worden ons niet verteld, maar moeten zelf naar vragen. met moeite komt de receptioniste naar buiten om aan te wijzen waar de kamer is en waar de wasmachines staan. Nooit eerder meegemaakt.

Betalen moest voor gebeuren. Internet tegen betaling, ook bij de receptie (vreem verdienmodel)

De kamers, jahhh, meubels dateren uit het ABBA tijdperk. Kleine babykast waar net 1 koffer aan kleding in past. Wel nette balkon en zwembad met mooie tuin binnen 25meter.

Badkamer is volgepropt en is verouderd, ook ondanks de dagelijks schoonmaak oogt het vies.

Ligt in een wat verkeerrustige wij Point Blanche waar hanen nog wel kraaien. geen 2min rijden van Philipsburg.

Samengevat:

zeer onverwacht onprettig verblijf bij dit hotel. Nooit meer.

Vergane glorie

jan29
13-12-2010

Het eerste hetgeen ik hier moet rechtzetten is dat het Tamarindhotel geen hotel (meer) is maar alleen nog een verouderd appartementencomplex bij een industrieterrein, dicht bij het centrum van P.burg. Het restaurant is al jaren geleden gesloten, maar de naam heeft men nooit veranderd. Tamarindhotel biedt appartementen aan in verschillende prijsklassen. Bij langer verblijf wordt een maandtarief in rekening gebracht, wat kan schelen in de kosten. Het hotel ligt naast een hanenfokkerij. Als u aan de verkeerde kant van het hotel slaapt bent u de klos. Vanaf 3 uur 's nachts gaan de hanen tegen elkaar opboxen en doet u geen oog meer dicht. Herriestoppers mee dus!. Meubilair van de appartementen is bij elkaar geraapt en rechtsstreeks van de kringloopwinkel. Badkamers zijn klein en nodig aan vervanging toe. Doordat de appartementen niet goed geisoleerd zijn hebt u veel last van torretjes die op uw eten afkomen. Ligging t.o.v. van philipsburg is goed. Bent u op zoek naar comfort, niet heen gaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tamarind in St. Maarten / St. Martin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tamarind zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.