Hotel Sunterra Royal Palm Beach Resort

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Sunterra Royal Palm Beach Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Sunterra Royal Palm Beach Resort in het Nederlands

Met oudere kinderen

2008

fantastische plek alles in hand bereik.

ron snijder
30-12-2008

het is een mooi hotel wat centraal ligt tenbehoeve van alle faciliteiten en het vliegveld en philipsburg je hebt er alles wat mogelijk is

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunterra Royal Palm Beach Resort in St. Maarten / St. Martin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunterra Royal Palm Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.