Hotel Sonesta Maho Beach Resort

Hotel aan zeeWeer vandaag29°24°
Hotel Sonesta Maho Beach Resort
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Sonesta Maho Beach Resort voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Sonesta Maho Beach Resort in het Nederlands

De ligging direct aan het strand met uitzicht op de landingsbaan is echt super en een echte attractie. Verder is het eiland zelf en de lokale bevolking super en een echte aanrader.

Het hotel zelf is een dikke afrader.

Onze kamer was gelegen op de 5e verdieping met uitzicht op een nachtclub circa 30 meter van het balkon. De harde muziek ging tot ongeveer half 3 in de nacht doorging. Volgens touroperator hadden we dit kunnen verwachten, het ligt volgens de advertentie in een levendige omgeving. Geluidsoverlast hoort hier dus bij.

Het personeel was zeer maar dan ook zeer klant onvriendelijk!! Wanneer er iets gevraagd werd, bijvoorbeeld bestek, werd dit met een zucht en moeilijke blik uitgevoerd, als dit werd uitgevoerd. Vaak moest er meerdere malen om gevraagd worden. Tijdens de lunch werd er nooit gevraagd of we een drankje wilde, en de houding van het personeel gaf je ook niet het gevoel om dit te kunnen vragen.

Wanneer wij en overige gasten met een bord naar de tafel liepen moest je opzij stappen voor aankomend personeel, deze weken niet van hun pad voor de hotelgasten, zij waren echt de koning.

Het All inclusive houdt helemaal niets in! Qua bieren was er alleen Miller en coors light en af en toe Heineken. Mojito was er helemaal niet, dit heeft de barman op een onbeschofte manier kenbaar gemaakt. Dit hebben we bij de receptie kenbaar gemaakt en hier zou op teruggekomen worden. Uiteraard is dit niet gebeurd. Wat betreft de all inclusive formule, hier is het hotel compleet vrij in om deze aan te passen, zo gaf touroperator aan, verwacht hier dan ook niet veel van.

Na de vakantie hebben we onze ervaring met touroperator gedeeld, helaas hadden ze hier weinig begrip voor, al deze klachten hadden we elke keer bij de plaatselijke reisleidster moeten melden. Een klacht bij de receptie was schijnbaar niet voldoende.

Mijn advies, ga lekker naar Sint maarten en geniet van de plaatselijke restaurants en barretjes. Hier loopt vriendelijk personeel rond die wel vrolijk en met een lach werken. En wanneer er maar iets niet naar wens is, bel de reisleiding.

Prima hotel op een unieke locatie

Hans
2-5-2016

Hulpvaardig en vriendelijk personeel. Erg schoon. Iedere dag schone handdoeken. Ruim opgezet met heerlijk terrassen om s-avonds wat te drinken. Eten en drinken is goed tot zeer goed. Let wel; boek altijd een tuingerichte kamer. De kamers aan de straatzijde en de achterkant zijn erg rumoerig. De kamers aan de achterzijde zijn de goedkoopste, maar daar staat ook de airco installatie van het hotel opgesteld. Deze hoor je 24/7 luid draaien. Ietwat gedateerde kamers, maar de bedden zijn prima. Auto huren kan in de lobby van het hotel ca 50,- p/dag. Openbaar vervoer kan goedkoop met de zgn. dollar busjes. Ze rijden af en aan en je hoeft je hand maar op te steken en ze stoppen.

Net Resort op practtige plek

Wim
28-9-2014

All inclusive resort met alle voorzieningen die je mag verwachten. Mooi zwembad en heerlijk strand. Wij waren er in het laagseizoen en toen ruimte en rust genoeg. Denk wel dat het vol en druk is in hoogseizoen. Eten van prima kwaliteit

Fantastische plek

Peeters
4-9-2014

Hebben in de periode eind Augustus 2 weken hier verbleven op basis van all inclusive.

Hotel ligt vlak bij vliegveld is zeer spectaculair .Eten was zeer goed ook het ontbijt ,enigste nadeel wat wij hebben ervaren was de geluidsoverlast van mede hotelgasten voornamelijk Amerikanen waarvan sommige zich zeer asociaal gedroegen.

Hebben 4 nachten slecht geslapen door het zeer asociale en geluidruchtige gedrag van hen,een nacht zelfs 4 maal de security naar boven geweest om de boel te sussen.Veel kamers hebben tussendeur wat veel geluidsoverlast veroorzaakt.

Al met al mooie vakantie gehad op het mooie eiland Sint Maarten.

Verder Hotel eten verzorging en schoonmaak perfect ,enigste nadeel was dat wij als normale gasten laatste 3 nachten konden verhuizen naar andere kamer door het asociale gedrag van amerikaanse buren met als antwoord van de receptie we kunnen hun moeilijk hun kamer uitzetten .

zeer slecht hotel

verheyen
29-7-2014

Dit was een zeer slechte ervaring, de kamers zijn zeer oud en moeten dringen vernieuwd worden. de tweepersoons bedden zijn maar 1,2 meter breed, in de slaapkamer enkel nachtlampje als verlichting, zeer weinig water uit de douchekop tot op een moment geen water meer. zeer onvriendelijk personeel. het was zo slecht dat het teveel is om neer te schrijven.

dit nooit meer

mevr jc zurburg
25-5-2014

zeer slecht we zaten op de 3de verdieping en keken tegen een palmboom aan badkamer was versleten barsten in de tegeltjes bad zag er goor uit geen stop als de spiegel beslagen was zag je pas hoe vies en goor hij was je kreeg hem niet schoon lagen wel handdoeken maar de rest kon je vergeten kamer was wel groot na 3 dagen eindelijk een stop voor in het bad maar die paste niet dus de moet maar opgegeven overal lekkage als het flink regende zowel in de bar als de eetzaal .wifi kan je vergeten doet het niet als je er voor betaald 16dollar voor 24 uur konden ze je nog niet garanderen dat je het had.ze verstaan geen woord nederlands en visacard is belangrijk daar.we wouden onze kamer upgraden maar dat zou ons 50dollar per nacht kosten en niet de garantie dat hij beter was.

personeel was helemaal niet vriendelijk buiten de stagaire bij de balie.op de laatste dag van onze vakantie wouden ze eindelijk ons helpen we zeiden is nu telaat morgen vertrekken we

strand was mooi al moest je heel

nooit meer

echtpaar 65+
18-3-2014

Verouderd Hotel,zeer zeker geen 4 sterren waard!!!!

Voor 19 dagen kregen we een kamer in het oude gedeelte,-erg muf,luchten hielp niet,geen heet water,slecht onderhouden geheel.Om een andere kamer gevraagd-dit lukte pas op onze derde dag!!!!!

Voor deze kamer met ocean view stond een enorme palmboom zodat we alleen een stukje lucht zagen.De kluis deed het niet.!!!Na twee keer contact met de receptie werd de kluis gerepareerd en konden we ons eindelijk installeren.

'smiddags konden we genieten van de knetterharde animatie muziek en 'savonds van de knetterharde film die onder onze kamer gedraaid werd.

Een pluspuntje was het eten,gevarieerd en smakelijk,al liep het personeel erbij alsof ze geen enkel plezier in hun werk hadden.

We zijn ook wezen lunchen in het zusterhotel in St.Philipsburg en dit hotel zag er aanmerkelijk beter,moderner en verzorgder uit.

Conclusie:zeer zeker geen aanrader!!!!!

goed hotel

conny
2-11-2013

Hotel ligt in een leuke wijk met winkeltjes, restaurantjes etc. in de buurt.

Het hotel ligt naast het vliegveld maar daar heb je totaal geen last van, is eigenlijk alleen maar leuk.

Dit is een tropisch paradijs met een geweldig hotel en een geweldige locatie. Een plek om tot rust te komen en te genieten van de vliegtuigen die aankomen. Je verwacht hier last van te hebben, maar dat is totaal niet het geval.

voor 1 keer leuk

Stephano
24-1-2012

Kamers zijn ok airco kent helaas alleen stand erg koud zelfs bij stand 90F of 32C is koud er nog steeds koude lucht uit.

Internet is VEEL te duur en werkt niet aan de Ocean Terrace kant je moet in de badkamer zitten wil een beetje ontvangst hebben.

Ze komen om 21.30/22.15 nog rustig langs de kamer om handdoeken te wisselen of te vragen op zich goed maar doet dat eerder.

Pas op voor verborgen charges de rekening kan in eens erg hoog worden .

dus 1x niet meer.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonesta Maho Beach Resort in St. Maarten / St. Martin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonesta Maho Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.