Hotel Mercure St. Martin & Marina

Hotel aan zeeWeer vandaag30°25°
Hotel Mercure St. Martin & Marina
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure St. Martin & Marina voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Mercure St. Martin & Marina in het Nederlands

Anders

Relaxt en voordelig.

Ruud
16-11-2009

Prima hotel. Kamers zijn niet het nieuwste van het nieuwste maar keurig schoon en van alle gemakken voorzien. Grote balkons, prima bedden! Het ontbijt is ietwat eenvoudig maar de kwaliteit is zeker oke. Strand (baie rouge) op loopafstand. +-1km. Vlakbij Marigot (Franse hoofdstad) waar je prima kan eten. Phillipsburg (Nederlandse hoofdstad) is op 15min rijden. Een auto huren is geen must maar wel aan te raden. Duikschool en waterscooter/ski verhuur naast het hotel. Dichtsbijzijnde supermarkt 3km.

2006

Prima hotel voor zijn prijs

Jurgen Frodyma
29-6-2006

Prima hotel voor zijn prijs. We hebben geboekt via de Accor site en de prijs incl ontbijt staat in verhouding met de kwaliteit. Service etc is goed. Jammer dat het niet aan het strand ligt. Ligt aan de Lagune maar daar kun je niet zwemmen of je moet door het zeewier heen. Ligging is op zig verder prima. Op rij-afstand van 15 min zit je in de drukte van de nederlandse kant.

Prima hotel voor een zeer goede prijs

2005

Wij waren hier in het voorjaar van 2004

Edou Heddema
10-8-2005

Wij waren hier in het voorjaar van 2004. hadden dit hotel geboekt via internet. Was een internet aanbieding (www.wiol.com). Losse vlucht van KLM erbij. Prima combinatie en goedkoper. Wij hadden inclusief ontbijt. Was goed verzorgd. Het hotel ligt aan de lagune. Zwemt vrijwel niemand. Maar kun je wel op een zonnebedje liggen. Aan de overkant van de weg is een vakantiehuisjes complex met toegang naar de zee, maar daar is de zee erg ruig en snel diep. Op ca 1 km lopen ligt bay rouge. Eten in de buurt kan op meerdere plaatsen, o.a vis restaurantje, en pizza uit een echte houtgestookte oven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure St. Martin & Marina in St. Maarten / St. Martin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure St. Martin & Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.