Aparthotel L'Esperance

3 reviews over Aparthotel L'Esperance in het Nederlands

L'esperance appertementen

J. v/d Valk
31-12-2013

L'esperance is een klein complex op Cay Hill.

Op wandelafstand van het strand.

Op in Phillipsburg te komen moet wat verder gewandeld of een lokaal busje genomen worden.

Gereisd met partner in december 2013

Rustig plekje

Pleunie-D
30-7-2012

Vanwege stage 3 maanden op Sint Maarten en in dit hotel verbleven. Deze accommodatie was erg prettig omdat het in de buurt van de stageplek, maar ook in de buurt van supermarkt en een paar restaurantjes lag. Het strand lag op ongeveer 20 minuten lopen. Het zwembad was niet groot maar wel rustig.

Gereisd zakelijk in augustus 2003

ideaal om eiland te verkennen

henkk2008
24-6-2012

Het is een hotel met 22 ruime appartementen. Grote kamer, grote lcd tv met BVN zender en met simpele keuken (elektrisch koken, magnetron, broodrooster, elektrische koffiezetter), douche (zeepjes, badschuim en shampoo) met toilet en ruime slaapkamer met airco. Niet gehorig, Grote lounge gedeelte met 2 bankstellen en diverse zitjes en leuk zwembad zonder handdoekje leggen gedoe. Elke dag volledige schoonmaak, schone handdoeken en zelfs de afwas wordt gedaan. Voor ons is dit een ideaal verblijf en konden zonder problemen mijn zoon, schoondochter en kleindochter ontvangen. Zeer gastvrij en vriendelijk personeel. Supermarkt 50 meter en diverse eetgelegenheden op ca. 300 meter. Goedkoop openbaarvervoer nabij, maar om alle mooie strandjes en het hele eiland te verkennen raad ik een huurauto aan (creditkaart nodig of geldborg). Verder diverse mogelijkheden mbt watersport en omliggende eilanden te bezoeken.

Wij zijn nu voor de 4de keer geweest.

Gereisd met partner in juni 2012

We hebben een aantal aanbieders voor L'Esperance voor je op een rij gezet:

ABC Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel L'Esperance in St. Maarten / St. Martin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel L'Esperance zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.