Appartement Les Balcons d'Oyster Pond

1 review over Appartement Les Balcons d'Oyster Pond in het Nederlands

Geweldige keuze!

Wanderlust
21-8-2014

Dit kleinschalige appartementencomplex wordt beheerd door het Franse echtpaar Carine & David Poret. Supervriendelijk, uiterst behulpzaam en vol met goede tips en suggesties. Schone appartementen, voorzien van een keuken(tje), AC en een heerlijk, ruim balkon met uitzicht op de prachtige baai. Het complex heeft een klein zwembad, een eigen parkeerplaats die 's avonds afgesloten is en alle appartementen hebben een alarm. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Genoeg eetgelegenheden in de buurt en de mogelijkheid om voor het ontbijt verse broodjes van de bakker te bestellen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Balcons d'Oyster Pond in St. Maarten / St. Martin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Balcons d'Oyster Pond zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Les Balcons d'Oyster Pond scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.