Hotel La Samanna

8,5

We hebben een aantal aanbieders voor La Samanna voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel La Samanna in het Nederlands

mooie plek

mariejose
25-8-2013

Wij hebben onze gewone kamer ge-upgrade naar een suite met tussendeur voor onze dochter Mooie ruime suite met keukentje. Bijna geen bestek.

direct aan het strand op de begane grond. schone kamers.

ZEER VRiendelijk personeel!!. bij ontbijt iets minder. Het ontbijt vonden wij zeker géén 5* waardig. Iedere dag zelfde keuzes. maar 2 soorten vleeswaren, 1 soort smakeloze kaas. aardappels, roerei, zalm, worst, diverse soorten brood, yoghurt en wel vers fruit. 1 x uitsmijter besteld voor ong 15$, deze was niet goed gebakken. géén show cooking.

Het strand is vanuit de kamer jammer genoeg stijl naar beneden, zelfs in 2

x. niet handig.

Een auto is aan te raden ivm de ligging van hotel.

Wel als afscheid een fles taitinger champagne gekregen, waar we wel verbaasd over waren, misschien voor de upgrade?!

Eind augustus gaat het hotel 2 maanden dicht ivm vakantie

2008

Geweldig hotel

Gonnie
12-8-2008

Prachtig hotel, uitstekende service. Wij hadden een mooie grote kamer met een groot dakterras.

Zelfs op het strand werden we verwend met water, ijs en vers fruit.

Op de dag van vertrek konden we langer op de kamer blijven.

Kortom helemaal geweldig !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Samanna in St. Maarten / St. Martin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Samanna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.