Hotel La Playa Orient Bay

Hotel La Playa Orient Bay

We hebben een aantal aanbieders voor La Playa Orient Bay voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel La Playa Orient Bay in het Nederlands

Supervriendelijkheid een dikke 10

simonenjose
1-5-2016

Supervriendelijk personeel ze doen echt alles voor je, hebben zelfs een taxi voor ons geregeld om ons naar het autoverhuur bedrijf te brengen. Zelfs zonder extra kosten. Meestal worden mensen er zelf beter van, maar bij Hotel La playa absoluut niet. Kamers oké, schoon, goed bed, verwacht verder geen luxe. Prima plek direct aan het strand, waar je als gast gratis gebruik kunt maken van de ligbedden. In de periode dat wij er waren was het 's avonds rustig, niet veel te doen, dus mochten wij nog een keer gaan dan in een andere periode. Voor ons iets te rustig. Ook zat er gratis ontbijt bij, niet echt uitgebreid maar wel goed, met heerlijke koffie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Playa Orient Bay in St. Maarten / St. Martin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Playa Orient Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Playa Orient Bay scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.